Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette saaneet H&M:n syksyn ennakkokuvaston?

04.05.2009 |

Olen odotellut sitä, koska tilasin sen jo aikaa sitten. Viime syksynäkin se jäi tulematta jostain syystä. Vastaus oli silloin vain, että voithan tilata ystäväsi kuvastosta. Maksut olen aina hoitanut ajallaan, joten sitä ei ole kysymys.

Taidan näköjään alkaa pysyvästi tilaamaan vaatteita vain ulkomaisista nettikaupoista. Näissä tilauksetkin ovat perillä useimmiten jo viikossa, kun jossain menee viikkoja...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyin milloin kuvastot jaetaan. Vastaus oli, että tällä viikolla, 4.-7.5. ajalla.

Vierailija
2/6 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei mulla mitään hinkua ole alkaa vielä syysvaatteita tilailemaan, mutta minäkin jo ihmettelin kun katalogia ei näy ei kuulu. Joku kesäextra sen sijaan tuli, ohut lärpykkä tosin, mutta olihan siellä se -10% lastenvaatteista:)

On muuten aivan käsittämättömän pitkät toimitusajat joissain HM:n vaatteissa! Mulla on vielä saamatta pari juttua, jotka tilasin HELMIkuussa. Että siinä mielessä ne syysvaatteet voisikin tilata jo nyt, niin saisi ne kotiin ennen joulua;) Ja tosiaan, kun tilaa vaikkapa Tanskasta, niin paketti on kotiovella alle viikossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Ale taisi koskea tilauksia, jotka tehdään 18.5. mennessä.

Jos tekee tilauksen ensi viikolla, koska voi olettaa saavansa paketin tai ensimmäisen osan tilauksesta?

Vierailija
4/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain sen toissapäivänä. Syksyvaatteista saa -10% alen, kun tekee tilauksen 18.5. mennessä ja vaatteiden toimitus on elokuussa! Tämä lukee kuvaston mukana tulleessa tilauslomakkeessa.

Vierailija
5/6 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla tiistaina. Eilen tein tilauksen. Toimitus elokuuussa.

Vierailija
6/6 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan :(

Muuta postia sieltä on kyllä tullut, höh...