Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian tunkeilevaa jos...

Vierailija
30.04.2009 |

vien ystävälleni "vapputuliaisiksi" pari pulloa simaa, munkkeja ja lapsille ilmapallot? Tiedän, että ystäväni perheellä on todella tiukkaa taloudellisesti ja hän sanoi suoraan, ettei yksinkertaisesti ole rahaa laittaa paria kymppiä lasten foliopalloihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olet muuten vaan viemässä heille palloja niin on vähän liioittelua

Vierailija
2/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ainakin kiva:) Jos sun ystävä pitää tunkeilevana niin tuo tänne:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa upealta :) Otat huomioon toisen taloudellisen tilanteen sekä tietysti jaksamisen. En todellakaan voi kuvitella, että kovin moni moisesta loukkaantuisi.

Itse en jaksa ottaa vieraita vappuna, koska kaikki olettavat meidän tarjoilevan runsaasti limsaa, simaa, munkkeja ja ties mitä - eikä minulla ole varaa sellaiseen juuri nyt. Osa tuo mukanaan tuomisia, mutta hyvin harva. Kyllä siinä aika pahasti menee perheen omat ruokaostokset sitten sinne epäterveellisten ruokien (ei siis tuoresalaattia lainkaan) puolelle, jos muutamat tutut ruokin limpparilla ja munkeilla.

Halvempaahan se olisi itse tehdä, mutta tässä vuodepotilaana pari viikkoa oltuani, ei ole liiemmin ollut innostusta leipasta ja pistää simoja valmistumaan :)

Vierailija
4/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi ottaa vastaa mutta jos joku toisi lapsille en kieltäytyisi!! Mutta on kyyllä todella ystävällistä sinulta!!

Vierailija
5/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muistaisi kun ei ole varaa! Kunhan et tee viemisistäsi numeroa.

Vierailija
6/6 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomisista numeroa kuitenkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä