Lastenhuoneen sänkyratkaisut
Meillä hyvin rajallisesti tilaa lastenhuoneessa ja sinne pitäisi saada nukkumaan lapset 3v ja 1v. Mulla ja siskolla oli joskus pentuina semmonen sänky (täyspitkä), mnkä alla oli vedettävä laatikko jossa toinen nukkui. Vieläköhän semmosia on?
Sit esim. Tevellalla on siistejä kolmelle lapselle tarkotettuja sänkykokonaisuuksia. Valmistaakohan samantyylisiä kukaan muu? Ja vielä vähän huokeemmalla hinnalla...=)
Tai jos ois matala ja hyvillä korkeilla laidoilla oleva kerrossänky...
Antakaahan vinkkejä, kiitos!
Kommentit (4)
juuri 1 ja 3 v vanhoina ja nukkuvat siinä edelleen (nyt 7 ja 9 jo). Kerrossängyssä on tosiaan tärkeää, että se on tukeva, sekä ylhäällä ja alhaalla on laidat ja tikkaat on leveät, ei pelkkää rimaa (se sattuu jalkapohjiin). Ollut meillä kyllä tosi hyvä ratkaisu.
Mä saan emätinorkun sillä, että ikään kuin treenaan lantionpohjalihaksia siinä samalla kun mies panee mua lähetyssaarnaja-asennossa. Parhaan kiihotuksen saan, kun mies vaihtelee työntönopeuttaan sopivasti, mutta sitä taas ei voi sanoa mikä kenellekin on sopiva.
Eli makaan selälläni, mies jättää mulle sen verran liikkumavaraa että saan vapaasti nostettua lantiotani, ja tarjoan tehokkaasti itseäni miehen kalua vasten, ja siinä samalla jännitän pimppalihaksia ja "vedän sisäänpäin" koko alapään lihaksia. Jostain syystä mulle on tärkeää pitää kämmenet alustassa, saan siitä parhaan tuen ja pystyn käyttämään lihaksiani haluamallani tavalla. Mulla on siis kämmenet alustassa lantion molemmin puolin, siitä on myös sujuvaa ohjata miehen lantiota jos on tarvis. Ja kun se orgasmi lähtee vyörymään niin se tulee ja hukuttaa, eikä siinä haittaa enää mitkään muutokset. (siis kun olen kuullut juttuja, että naiset valittaa miten mies muuttaa tempoa/jotain juuri kun nainen on saamaisillaan, ja sit kaikki on pilalla)Tuo voi kuulostaa ehkä työläältä, mutta ei sitä todellakaan ole käytännössä minulle. Ai että se on nautinnollista. Voi ristus ku tekis taas mieli, mies vaan on poissa tänään...
suosittelen, Meidän kuopus oli 1v4kk kun halusi siirtyä sen alasänkyyn. Naapurissa vanhempi oli 3v kun nukkui yläsängyssä. Huutiksen kautta niitä saa alle puoleen hintaan, suoraan netistä voi tilata kotiovelle uuden.
Mä saan emätinorkun sillä, että ikään kuin treenaan lantionpohjalihaksia siinä samalla kun mies panee mua lähetyssaarnaja-asennossa. Parhaan kiihotuksen saan, kun mies vaihtelee työntönopeuttaan sopivasti, mutta sitä taas ei voi sanoa mikä kenellekin on sopiva.
Eli makaan selälläni, mies jättää mulle sen verran liikkumavaraa että saan vapaasti nostettua lantiotani, ja tarjoan tehokkaasti itseäni miehen kalua vasten, ja siinä samalla jännitän pimppalihaksia ja "vedän sisäänpäin" koko alapään lihaksia. Jostain syystä mulle on tärkeää pitää kämmenet alustassa, saan siitä parhaan tuen ja pystyn käyttämään lihaksiani haluamallani tavalla. Mulla on siis kämmenet alustassa lantion molemmin puolin, siitä on myös sujuvaa ohjata miehen lantiota jos on tarvis. Ja kun se orgasmi lähtee vyörymään niin se tulee ja hukuttaa, eikä siinä haittaa enää mitkään muutokset. (siis kun olen kuullut juttuja, että naiset valittaa miten mies muuttaa tempoa/jotain juuri kun nainen on saamaisillaan, ja sit kaikki on pilalla)
Tuo voi kuulostaa ehkä työläältä, mutta ei sitä todellakaan ole käytännössä minulle. Ai että se on nautinnollista. Voi ristus ku tekis taas mieli, mies vaan on poissa tänään...