Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaan huoneeseen nukkumaan

25.04.2009 |

Minkä ikäisenä olette siirtäneet lapsenne nukkumaan omaan huoneeseen ja miten on sujunut?

Meillä neiti 1v5kk ja nyt ekaa yötä omassa huoneessaan.

Vähän jännittää miten sujuu yö kun ei meinannut millään suostua omaan sänkyyn, näytti aina vaan äidin ja isän sänkyä että sinne pitäisi päästä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas yö sujui?

Mun tyttäreni siirtyi nukkumaan omaan huoneeseen n. 1v&3kk iässä. Siihen saakka oli pinnis mun sängyn vieressä ja jossain vaiheessa yötä hän aina päätyi mun viereeni nukkumaan. Omaan huoneeseen siirtyminen oli hetken päähän pisto, kun tuskailin makkarini järjestyksen kanssa ja heivasin pinniksen toiseen huoneeseen.

Epäilin suuresti, mitä siitä nukkumisesta tulee, kun tuttipullokin jäi samassa rytäkässä pois. No, pari iltaa istuin sängyin vieressä ja odottelin tytön nukahtamista ja lopulta vaan vein hänet sänkyyn kera nallejen ja sinne lapsi jäi tyytyväisenä yksin unta odottamaan.

Yöt ovat menneet todella hyvin, nukutaan heräämättä aamun saakka. Kun nukkuttiin samassa sängyssä oli molempien uni hyvin levotonta. Pyörittiin ja hyörittiin ja kilvan toisiamme potkittiin.

N. kk sitten hommasin isojen tyttöjen sängyn ja sinne myös nopeasti kotiuduttiin.

Rauhallisia öitä toivottaa Iikkari

Vierailija
2/2 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni yö.

Aamuyöstä heräs itkemään. Rauhoittui kun sai maitoa, tutin ja unirätin. Nukahti ja heräs puoli 9 kun naapuri tuli soittamaan ovikelloa. Oltaisiin varmaan kaikki nukuttu pidempään.

Päiväunille halusi ulos rattaisiin. Tuli sitten tehtyä muutaman kilsan lenkki samalla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla