moooi..
Täällä vallan uusi palstailija tunkee mukaan :)
Eilen aamulla plussasin, eli olisi menossa viikot 4+3...
Kolmatta odotellessa ja kovasti jänskättää meneekö kaikki hyvin.
Pakko johonkin saada kerrottua, ja fiilisteltyä asiasta :)
Laskettu olis sitten vuodenvaihteessa, joten jää nähtäväksi kumman vuoden puolelle sitten pieni päätyy, jos vanhat merkit paikkaansa pitää, niin tammikuulle menee.
Kommentit (10)
Mulla laskettu on 30.12 ja veikkaan kanssa, että Tammikuulle menee.
Meillä yritystä oli takana marraskuusta asti.
Jos osaat, niin teetkö tammikuisille oman ryhmän, mä ku en osaa :D
opettelen vasta koko palstan käyttöä...
Tammikuisena ainakin itseäni pidän juurikin sen takia, kun edellisetkin on yli menny...
.. niin annan jonkun kokeneemman palstailijan tehdä sen tammikuu-ryhmän. En tiedä käytännöistä, mitä laittaa ensimmäiseen viestiin yms. vaikka tiedänkin, mitä nappuloita pitäisi painaa. Vakoilin tuota joulukuun ryhmää, ja heillä näytti olevan Yahoo:ssa joku privaattilista, en tiedä sit tuleeko tammikuisille vastaavat systeemit.
Eiköhän tänne muitakin tammikuisia kohta tule :)
Eiköhän juu muutkin kohta löydä tänne,
kuitenkin tammikuiset on vasta niin alkupäivillä :)
Katselin myös sitä privaattilistaa siellä joulukuisilla.
eipä se pinon aloittaminen sen kummempaa ole, kuin että joku aloittaa uuden keskustelun ja laittaa otsikoks isolla tammikuiset, tammimasut yms. Siihen sitten vaan kaikki tammivauvan odottajat kirjoittelemaan.
Onnea matkaan kaikille!
t:nau joululahjoista
siitä pinosta sitten varmaan löytyy joku suljettuakin ryhmää perustamaan.
Tammimasut, tammikuiset, tammi.. ööh. Itselleni ei kolahda oikein mikään liian lässyn lässyn, joten nimi voisi olla räväkämpi. Sen kun ideoimaan.
.. pistakaahan ehdotuksia niin valitaan joku. :)
Taalla siis myos tammivauvan odottaja, jos kaikki menee hyvin , niin kolmas lapsi meidan perheeseen. LA olisi 02.01.2010 - ihan kiva paivamaara, jos syntyisi silloin, mutta kaksi edellista on mennyt ihan kunnolla yli. Esikoinen 5 ja kuopus 10 kymmenen paivaa.
Olisi kiva saada pino pystyyn, kun ei tasta viela voi kenellekan puhua. Olisi mukavaa fiilistella taalla.. Olen varannut laakariajan 4.5, eli viikon paasta, ja silloin ultrataan.
Olisko toi tammikuun tähdet mitään, ei mikään lässy, mutta kuitenkin.... =)
Mänyt ajattelin sitten kuitenkin sen tammikuun tähdet aloittaa, jos joku ei tykkää nimestä, niin se olkoon hänen ongelmansa :D Pääasia, että saadaan keskustelu kunnolla auki ja sen sellai´sta... Jos joku viisaampi sitten vaikka neuvoo jne... :)
4+1 täällä :) Eilen testasin, toinen lapsi kyseessä. Plussan taustalla ei varsinaista yritystä, mutta tausta-kuumeilua kylläkin. Vielä on epätodellinen olo.
LA 1.1.2010. Mietin jo, että pitäiskö laittaa joku rahaveikkaus pystyyn, kumman vuoden puolelle menee. Itse veikkaisin tammikuuta, esikoinen kun viihtyi mahassa 16 päivää yli lasketun ajan. Tammikuisille ei vielä omaa ryhmää ollut, mutta ultrassa tuo saattaa sitten ehkä tarkentua joulukuun puolelle. Sit pitääkin tehdä valintoja, kumpaan ryhmään ilmottautuu.