Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies elelee ku hotellissa!

Vierailija
10.04.2009 |

taas tätä samaa valitusta mitä välillä av palstalla havaitsen.Mutta mies työttömänä minä äitiyslomalla,mies ei ole maksanut kuukauden kuluista MITÄÄN,koska ei ole vielä saanut työttömyyspäiväraha päätöstä,asia ok,sovittiin että minä,tietysti maksan kaikki laskut ja muut menot kun sain vielä viimeisen tilin työstäni,ei siinä mitään,mutta se,että mies ei tee mitään! eilen pyysin kaupassa käymään,jätin rahat ja plussakortin ja kauppalistan pöydälle ja kahteen kertaan sanoin että josko hän kävisi kaupassa,minä kun olin muuten siivoillut ja pessyt pyykkiä päivän aikana,halusin levätä. Ei,mies ei mennyt kauppaan. ja tänään kaupat kiinni,hieno homma! kyllä miehelle canalit ja netit ja puhelin kelpaa,ruoka tulee valmiina nenän eteen ja puhdas pyykki kaappiin,asuntokin pysyy siistinä ilman että hän mitään tekee ja kaikki laskut tulee hoidettua,mistään ei tarvitse maksaa. niin silti,mies ei voi auttaa minua.ei tunnu tajuavan että juuri nyt minun pitäisi kerätä voimia tulevaa synnytystä varten,niin ei! ei sit kiitti mitään ääliö vastauksia,kuha nyt tulin valittamaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pakko sit tehdä kaikki? Tee ruoka vain itsellesi ja lapsille jos niitä on, äläkä pese miehen vaatteita ollenkaan. Jätä miehelle kaikki mikä koskee häntä itseään.

Vierailija
2/2 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda pestä hänen vaatteensa jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi