Hei!! Kirjoittelin eilen isosta ongelmasta..
Ja nyt en löydä ketjua enää..Mietin, että olisiko siihen ilmestynyt jotain nimiä? Vai miksi poistettu..Täällä oli mahtavia ja kannustavia ihmisiä vastailemassa...
Kirjoitin siitä, kuinka meni välit solmuun yhden äidin kanssa ja tämä päätti katkerana mustamaalata myös lastani..siis haukkuu seläntakana hirviökakaraksi jne...tutut siis tietävät, että on potaskaa ja tuntevat lapseni. Tietävät kiltiksi ja reippaaksi, kuten muutkin lapset.
Ongelmaksi tuli vieraammat äidit, joille lapseni ei ole tervetullut:(
Osaisiko joku mua fiksumpi kaivaa sen ketjun? Jos täällä olisi joku eilisistä kannustajista paikalla...Mun lapsi jää kohta ihan yksin, kun puheet perheestämme on ihan kamalia...puhukoot minusta, mutta tuon tytön sydän on jo särkynyt:(
Kommentit (2)
Sanoisin, että soitin, kun olen vähän ymmälläni siitä, että tytärtäni X:ää ei oikein hyväksytä muiden mukaan ja ajattelin kysyä, olisiko hänellä tietoa asiasta? Tai sitten selittäisin asiat ihan suoraan tälle toisen lapsen äidille, että tämä yksi äiti on omaa lastasi mustamaalannut ja puhunut pahaa, ja että lapsellasi on tämän vuoksi todella paha mieli ja kaveritkin tuntuvat kaikonneen tämän mustamaalauksen vuoksi ja että haluaisko tämä äiti auttaa sinua ja lastasi tulemalla vaikka teille kyläilemään.
Eli eilen hain tytön ja yksi tytöistä kertoi, että ehkä tyttöni pääsee toisille synttäreille. Nyt äiti ei päästänyt...ja kuulin toiselta taholta, että tämä riitaantunut äiti on varoittanut lapsestani! Se selittää, miksi kutsuja ei enää tule..lapset itse sanovat etrteivät saa tulla meille/ saa päästää heille..
Kaksi lasta tuli luokalta viime synttäreille....ja heistä toinen sanoi haluavansa tyttöni juhliinsa, mutta ei saa lupaa kutsua...
Tytöllä on paljon sellaisia kavereita, joiden vanhemmat ovat tuttuja, joten tietävät juttujen olevan puutaheinää. Mutta he eivät ole samalla luokalla.
Ongelma onkin nämä vieraammat äidit.
Pistää vihaksi, kun uskotaan typeryyksiä...jos joku sanoisi minulle, että mun lapseni ei sitten tule sinne synttäreille jos se hirviö"ellli" on siellä hakkaamassa ja riehumassa....monimutkaista...Tyttö jää ihan yksin koulussa...Olen yrittänyt jutella tälle mustamaalaajalle tuloksetta..taholtani pyytänyt anteeksi. Meillä oli ihan mitättömiä erimielisyyksiä,,
En olisi saanut puuttua, kun tämä äiti huusi parivuotiaalle omansa potkaistua tätä, että mitä teit meidän "erkille" kun "erkki" potkaisi sinua..ja menin sitten aukomaan päätäni, että kyse ei ole siitä mitä "matti" teki vaan sun on kasvatettava lapses niin, ettei potki muita.
Pääsispä siihen aikaan takaisin niin olisin hiljaa. Lapseni tästä kärsii.