Etänä töitä tekevät, hoi!
Mitä hommia teette? Minua kiinnostaisi tietää mitä kaikkea voikaan tehdä kotoa käsin.
Kommentit (8)
Monet haastattelut onnistuvat puhelimessa, välillä käyn juttukeikoilla.
työmatkoihin, pystyy tekemään töitä kun itselle sopii jne...
Huono puoli tosiaan se työyhteisön puute. Koulussa ollessa bailattiin opeporukassa jne...
Luulen, että haluan vielä joskus "tavalliseen" työyhteisöön siksikin, että nyt tulee turhan usein vietettyä päivä yöpaidassa ja verkkareissa. Haluan kuitenkin, että on motiivi pukeutua kauniisti, meikata ja lähteä ns. ihmisten ilmoille. Tai sitten pitää vain hankkia pari sopivaa harrastusta. Saa nähdä.
Kuinka suuren osan työajasta teet etänä?
projektityötä eli suunnittelua ja dokumentointia. Sisältää myös paljon kokouksia, mutta nekin hoidetaan puhelimella, kun kaikki muutkin projektin ihmiset on ympäri maailmaa.
Koulutusmateriaalien tekeminen onnistuu myös paremmin kotoa
Itse olen yhteiskuntatieteilijä ja kirjoitushommien tekeminen kotona kiinnostaisi. En vain oikein keksi, mistä voisin saada sellaista hommaa, jota voisi tehdä etänä. Pitääkö olla free lancer?
ja teen aina kaikki suunnittelu- ja korjaushommat kotona.
projektityötä eli suunnittelua ja dokumentointia. Sisältää myös paljon kokouksia, mutta nekin hoidetaan puhelimella, kun kaikki muutkin projektin ihmiset on ympäri maailmaa.
Koulutusmateriaalien tekeminen onnistuu myös paremmin kotoa