Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa Popolini Kombolineja/Suosittele muuta sisävaippaa

30.03.2009 |

Laitan tämän tännekin puolelle, kun tuolla vaippapuolella on aika hiljaista...

Hei!

Olen vasta aloitellut tässä osakestoilua, kun anoppi löysi kirppikseltä kaksi uutta Popolini Kombolino -sisävaippaa. Mistäköhän niitä voisi ostaa lisää uutena? (yritin googlettaa, mutta en löytänyt myyjiä) Ja nimenomaan sellaisia froteisia, tarvitsisin kokoa L.

Voit myös suositella jotain muuta sisävaippaa, jossa olisi mielellään sellaiset tarranauhat, millä sisävaipan saa kätevästi siihen kuorivaippaan kiinni. Minulla on käytössä yksi Tots Wrap -kuorivaippa, kun oli niin söpö, että oli pakko tilata :)

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii kommentoida!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kombolino on ilmeisesti lopetettu malli ja aikoinaan niitä myytiin loppuun edukkaasti citymarketeissa. Olen huutiksessa törmännyt useamminkin uutena myytäviin, kun olen itse vaippoja metsästänyt.

Vierailija
2/4 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippainfo.fi keskustelupalstalla on myös Myydään- ja Ostetaan-palstat eli voi myös jättää oman ilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippainfon sivuilla on myös tietokanta, josta on melkoinen lista erilaisista sisävaipoista (löytyy paljon tietoa myös muista vaippakokonaisuuksista), lisäksi on erittäin aktiivinen keskustelupalsta josta voi reilusti kysellä neuvoja konkareilta :) Lähdehän tutustumaan: www.kestovaippainfo.fi

Vierailija
4/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota huuto.nettiä seurannut itsekin, mutta ainkaan nyt siellä ei ole uusia L-kokoisia Kombolineja myytävänä ja käytetytkin ovat flanellisia, jota en halua.

Pitää käydä myös tuolla kestovaippainfon sivuilla tutustumassa.