Kotisivut
Kommentit (5)
Saako ihan itse tarkistettua että ketä on käynyt kotisivuilla, siis ihan mielenkiinnosta vaan. Näkyykö IP numerona vai ihan nimen tai jopa paikkakunnan kera, vaiko sähköpostiosoitteena?
Tykkään surffailla eri ihmisten kotisivuilla. Ja nyt heräsi pieni pelko että jos erehdyn liian usein menemään tietyille sivuille, niin ettei sivujen omistaja saa ihan väärää kuvaa musta(siis ettei luule että mä muka olisin ihastunut siihen kun käyn liian usein sivuilla, enkä ajattele sitä sillä silmällä)
ap
että minkälaisia jälkiä ja kuinka tarkkoja jälkiä sinne kotisivuille oikein jää?? Ja kuka niitä oikein pääsee tutkimaan?
Ei todella jaa mitaan sahkopostiosotteita tai nimea/katuosotetta ellet sitten itse syota mihinkaan lomakkeeseen kyseisella sivustolla :)
Jos pitaja on vaivautunut kayttamaan jotain statistiikkapalvelua, saattaa nahda jopa IP osoitteesi numerona, mutta ei silla tavallinen kotisivujenpitaja pysty jaljittamaan sun talon numeroa, hyva jos oikean kadun.
Kun surffailen ihmisten kotisivuilla, niin jääkö sinne jälki? Eli näkeekö sivujen omistaja/pitäjä ketkä on käyneet tutustumassa sivuihin???