Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitava miesystäväni haluaa...

Vierailija
24.03.2009 |

Ilmoitti tekstarissa...

Miesystäväni haluaa tänään ottaa mun keittiön pöydällä.

Alkupalana mua kiusotellaan suudelmin ja kosketellen sitten kielellä ja dildolla..

kunnes mä voihkin ja vaadin sitä panemaan mua mahti patukallaan..

Ei paha sanoisin.. haluttaa.

Itseasiassa alkoi hirveesti kiihoittamaan sairaasti.. Tulis jo ilta .. NAM

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee,kiitos tästäkin tiedosta!

Onko tämmöinen jollekkin erikoistakin vai miksi tämmöisistä ihme perusjutuista täällä jauhetaan?

Vierailija
2/8 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin äkkiseltään luettuna, kyllä mun mielestä tossa on kolmekin erikoisen seksin piirrettä: keittiön pöydällä, nuolemista ja vielä dildo. En sanoisi niitä perusjutuiksi. Ei meillä tulisi kuuloonkaan mitään noista kolmesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita jotain seksikästä päälle ja korvatulpat korviin, sekä sido silmäsi..olen tulossa...ja arvatkaa mitä muuta?

Mun piti hieroa itseni orgasmin partaalle, mutta en saanut saada.Ja se oli vieressä katsellut mua n.10 min, ennen kuin kävi kimppuun.

Oi oi, oli ihanaa:=)

Vierailija
4/8 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei paljon yllätyksiä ole. Aina sama kaava. Otan mieheltä suihin, laitan itselle liukkaria että seksi ei koske ja sitten pannaan kunnes mieheltä lasti lentää.

Kyllä se olisi aika yllätys, jos mies laittaisi tekstarin, että kelpaat tänä iltana muuhunkin kuin tyhjennysastiaksi...

Vierailija
5/8 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pöydällä. Nainen selällään ja jalat levällään ja mies siinä välissä jyystämässä. Asento on helppo eikä väsytä, joten jaksaa naida pitkään. Ja mitkä näkymät ??? Kaikki hienosti levällään ihan siinä silmien edessä. Todella helppo samalla hipelöidä klittaa tai venytellä häpäreitä tai sitten litistellä tissejä. Ja kiihottavaa katsella, miten oma kalu levittää vaon ja painuu sisään, ja ulos tullessaan värisyttää häpyhuulia....hitsi, kokeilkaa, todella herkullista...

Vierailija
6/8 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee himotus päällä ja pukille pääsee vasta viikon päästä... Sitten onkin sellanen paine kun mies palaa, että oksat pois...

Vierailija
7/8 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun meillä on niin paska keittiönpöytä ettei tuollaista kestäisi ikinä :D. Nyt jo natisee.

..pöydällä. Nainen selällään ja jalat levällään ja mies siinä välissä jyystämässä. Asento on helppo eikä väsytä, joten jaksaa naida pitkään. Ja mitkä näkymät ??? Kaikki hienosti levällään ihan siinä silmien edessä. Todella helppo samalla hipelöidä klittaa tai venytellä häpäreitä tai sitten litistellä tissejä. Ja kiihottavaa katsella, miten oma kalu levittää vaon ja painuu sisään, ja ulos tullessaan värisyttää häpyhuulia....hitsi, kokeilkaa, todella herkullista...

Vierailija
8/8 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaaplaa miten tylsää teidän seksielämä on oikeasti jos tällaiset kiihottaa???

mulla taitaakin sitten olla aika villi seksielämä... vaikka pidin ihan tavallisena ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän