Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti

21.03.2009 |

Eli minä olen 163 pitkä ja painan 54. Mutta, tiedättekös mikä on ongelman nimi? No selluliitti. Tämän olen saanut riesakseni jo teininä, vaikka olen hoikka niin uskon sen tulleen "jatkuvasta laihdutuksesta". Joskus katson, että pyöreetkin on kiinteempii kun minä! :( Olisin vaikka mielummin vähän pyöreempi, ilman tuota muhkuraihoa. Se alkaa lantiosta ja päättyy polviin ja reidet on just sitä ihteensä.

Eli, minä en ole keksinyt tähän hätään mitään muuta enää kun herbelifet. Nyt olen käyttänyt kaksi purkkia taas peräperään, 2 pirtelöä päivässä ja hedelmiä välipaloina ja yksi kunnon ruoka (kasviksia, kalaa, kanaa jne... terveellistä)

Ja koitan muistaa juoda paljon vettä.

Joka viikko treenaan, käyn lenkillä, crosstrainerilla, kuntopyörällä ja painoilla.

Ei pitäisi olla mitään vikaa elämäntavoissa, mutta niin sitkeessä tuo mokoma on...

Se miksi oletan herbalifen auttavan (olen kaikkeni jo muuten tehnyt /parhaani) niin, eipä jälelle jää muuta :) Ja joku on pudottanu jopa 50 kiloa, joten miksi minä en nyt saisi tuota selluliittiiä veke.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuipa hassu kirjoitusvirhe :D

Vierailija
2/4 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehoitan muita olemaan laihduttamatta lihaksiaan pois, nimittäin sitten on soppa valmiina. Koska jos vähäänkään tulee ylimääräistä, niin se on tulee selluliittinä, koska ei ole lihaksia pitämään aineenvaihduntaa yllä ja polttamaan kaloreita.

Se onni on ateriankorvausvalmisteissa, kun niissä on soijaa-ja heraa ja vitamiineja, hivenaineita, mineraaleja, niin voi "rakentaa" kehoaan uudelleen. Pysyy happoemastasapaino kunnossa, minkä ailahtelut kanssa tuo lisää vaan selluliittiä.

Ai, että mä kadun NIIN, että aloin jo yläasteella vahtia kaloreita ja söin "vaan" salaatteja ja juoksin hirveesti. Se teki vaan hallaa. Älkää laihduttako niin... Vaan laadukasta proteiinia napaan! Ehdottomasti soijaa ja heraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä on sairasteltu oksennustauti, mikä takuulla laihdutti. Ateriankorvauspirtelö joka aamu ja muuten olen syönyt kaikkea normaalisti, jopa herkkujakin. Kuntopyörää polen ja crosstraineria silloin kun aika antaa myöten ja kerran pari viikossa painotreeniä ja sekös on tehonnut kun on lisännyt painoja 35kg!!! Eli tuloksista, vartalo on muokkaantunut ja reidet kiinteytyneet ja eniten on tehonnut tuo painotreeni, kyykkyjä, rappusia (painojen kanssa) ja askelkyykkyjä, näin perusjuttua ja nyt hurraan JEEEE!!! Reidet on paremmat nyt 28v, kuin 20v.

Sain selluliittini aikoinaan aikaisiksi kasvisruokavaliolla, ilman riit'tävää proteiinia. Liikaa liikuntaa ja lihasten kadottamista... en suosittele.

Vierailija
4/4 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen syönyt normaalisti täysin, eli kaikkea. Ei mitään hiilarirajoituksia, jopa kakkua ja pullaakin on uponnut. Ehkä ensimmäistä kertaa elämässä ilman "tunnon tuskia". Selluliittiä ei ole tullut takaisin laisinkaan. Voiko elämä olla näin helppoa! :) ... Siis kuurien jälkeenhän pitäisi pysyä ruodussa, sillä tavalla että se joku "dieetti" jäisi elämäntavaksi... esim atkins. Mutta, minä uskon täysin, että rasva on lähtenyt liikunnalla ja ateriankorvauspirtelöt ovat ravinneet solukkoa niin täydellisesti, että lihasmassa on säilynyt ja polttaa tällä hetkellä kaloreita aktiivisesti ja aineenvaihdunta pelaa, mikä siis voi muuten häiriintyä täysin kun aletaan kaloreita niukentamaan ravinnosta. Tärkeää on että saa kaikki ravintoaineet kuitenkin. Tsemii... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän