Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sateenvarjorattaat, joissa saa selkänojan makuuasentoon?

18.03.2009 |

Millaisia nykyään löytyy? Esikoisella oli ja oli näppärät, mutta ovat jo matkanneet eteenpäin. Jonkinlainen tavarakorikaan ei olisi pahitteeksi. Matkarattaatkin varmaan mahdolliset, mutta sattarit olisi ensisijaisesti hakusessa. Suosittele omiasi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi kätevät Esprit sateenvarjomatkarattaat jotka olen itseasiassa juuri pessyt ja siistinyt myyntiä varten.

malli taitaa olla speed/sun tai jompikumpi...

Ovat hyvin samanlaiset kun McLarenin mallit mutta selkänoja menee ihan kokonaan makuulle. Ollaan käytetty välillä parvekerattainakin pehmeän kantokopan kanssa.

Tosiaan ollaan näistä juuri luopumassa, koska ei enää vaan tarvita, ovat hyväkuntoiset kaikinpuolin, väriltä mustat joissa punaisella pienet tehosteet, eli unisex-värisetkin.

Mä oon tykännyt just nimenomaan sateenvarjorattaista matkarattaina, kun ovat pienet ja ketterät ja nää on ollut just kivat kyllä.

Jos olet kiinnostunut ehkä jopa näistä ko. yksilöistä niin laita sähköpostia : l.iiris100@gmail.com niin voin laittaa kuvia ja lisätietoja. Espoossa asutaan ja jos olet lähellä niin katsomaankin saa tulla.

Mutta siis ymmärrän kyllä, että et välttämättä halua ostaa käytettyjä vaan kyselit muuten vaan suosituksia, mutta tuli kuitenkin mieleen tässä yhteydessä kun just olen luopumassa noista meidän.

Mutta siis voin suositella Esprit speed/sun rattaita ja myöskin uskallan suositella McLarenin Techno (tms) mallia jonka saa kans makuuasentoon. meillä ei kyllä ole itsellä ollut niitä mutta lähipiirissä ollaan oltu tyytyväisiä ja verratessa olemme huomanneet että ovat toiminnoiltaan varsin samantyyppiset.

-l.iiris

Vierailija
2/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä Britaxin Römer - Yanis merkkiset matkarattaat. On olleet tosi näppärät ja mukana tuli myös adapteri Britaxin kaukaloa varten. Rattaisiin mahtuu myös esim. X-adventuren pehmeä kantokoppa. Tässä linkki mistä löytyy lisätietoa http://www.britax.fi/Yanis_08.htm

t. iida-linnea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uudet olisi tosiaan tarkoitus hankkia. Olisiko vielä lisää kokemuksia?

Vierailija
4/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään pienimmät, kevyimmät tai edullisimmat rattaat, mutta ne on varsin hyviksi ja toimiviksi koettu ainakin meillä.