Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk:n "tädit", kysymys lasten vaatetuksesta :)

Vierailija
17.03.2009 |

Jossain ketjussa vähän aikaa sitten joku sanoi ettei kehtaa laittaa lapsia samoissa vaatteissa hoitoon kahtena päivänä peräkkäin. Miten on

a)kiinnitätkö asiaan huomiota jos lapsella samat vaatteet peräkkäisinä päivinä?

b)mitä ajattelet asiasta, olettaen siis että vaatteissa ei tahroja, hajuja tmv. likaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua hämmästyttää se, jos lapsella on ihan joka päivä eri vaatteet yllään, lähinnä siis mietin että onpas siinä perheessä reippaat vanhemmat kun joka päivä jaksavat ilmeisesti pyykätä.

Itse olen aina käyttänyt omillani pari päivää samoja vaatteita, edellyttäen tietysti ettei ole tahroja.

Vierailija
2/6 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen joka ei kehtaa laittaa lapsia samoissa vaatteissa peräkkäisinä päivinä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä voi kyllä olla samat vaatteet pari päivää putkeen jos on puhtaat, mikäs siinä. On tullut tosin nähtyä niitäkin, jotka kulkevat monta päivää samoilla, likaisilla vaatteilla ja siitä en henk.koht. tykkää, enkä varsinkaan laittaisi omia lapsia likaisissa vaatteissa Pk:hon...eri asia on, että vaatteet (varsinkin pienillä) liikaantuvat päivän aikana eri tilanteissa. Mutta mun mielestä ok, jos samat vaatteet pari päivää päällä:)

Vierailija
4/6 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lto:n omatkin lapset käyttävät samoja vaatteita 2 päivää jos ovat puhtaat. Joka päivä menee pesuun sukat/sukkahousut, aluspaita ja pikkuhousut.

En todella ajattele sen enempää mitään onko lapsella samat vai eri vaatteet peräkkäisinä päivinä. Tyhmäähän se on puhdasta vaatetta pestä.

Meillä tosin usein säästyy vain housut / hame ja paita menee pesuun joka päivä noiden em. lisäksi.

Vierailija
5/6 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tahraa että pesukoneeseen riisutaan. Pesukone pyörii n. joka toinen päivä, lapset 2 ja 4v.

Vierailija
6/6 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteissa ihan ok. Se kyllä pistää huokailemaan, jos lapsilla on samat sukkahousut koko viikon. Johan ne on niin likaisetkin että seisovat itseksen...

Omiltani vaihdan sukat ja alusvaatteet/t-paidat päivittäin. Collegepaita saattaa joskus (jos on tuuria!) mennä kolmekin päivää ilman tahroja. Samoin farkut tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän