hyi sata kertaa yäk
meillä kävi eilen tuholaistorjunta firmasta mies laittamassa hiirenloukkuja. nyt niissä on ainakin kolme. sitä rupesin ihmettelemään kun eilen se mies sano, että näkyy vaan häntä ja vähän takajalkoja. mut ei noi oo siihen loukkuun mahtuneet kun suunnilleen puoliks ja on muuten todella yököttävän näkösiä. oon luullut, että hiiret on pieniä. noi siis sellasia "koppiloukkuja"
mietin kehtaanko soittaa, että tulee ottamaan ne pois, tarkotus on että tulee huomenna tai torstaina.
Kommentit (10)
pitää tilata ukko laittamaan hiirenloukut. mihin tää maailma menee.....
Ei kyllä valitettavasti aina auta hiiriongelmaan. Itselläni oli 2 kissaa, molemmat kantoivat kyllä vähän väliä portaille ulkoa hiiriä, mutta sisällä oleville eivät mahtaneet mitään. Eivät kissat päässeet kaappeihin ja niiden taakse, lattian alle yms, missä hiirten reitit kulkevat.
meillä olisi niitä armeija kolmen viikon päästä, kun tullaan takasin kotiin. että siihen tää maailma on menny. sitä varten käsittääkseni nuo firmat on, että niiden palveluita käytetään.
Tee niistä hiiristä selvää jälkeä? Minun Chow Chow ainakin iskee kiinni ja henki on hetkessä pois.
viime talvena. laitettiin ultraäänikarkottimia kaksi ullakolle ja rapina loppui siihen paikkaan. Ei ole tarvinnut mitään loukkuja sen lisäksi. Eikä niitä kyllä suositellakaan.
toi firma, mistä tilasin miehen tänne, niin sanoi myös, ettei niistä ole mitään hyötyä.
soitin sinne firmaan ja tulee iltapäivällä kattomaan tilanteen.
vaan elukoiden loukussa. Ei ne niin pahoja oo, kuin mitä luulet. Itsekin olen joutunut hiiriä irrotteleen loukuista harva se syksy.