Saatan olla lihava, mutta sinä olet ruma ja minä voin laihduttaa...
että sellaista tänään ja jatkossakin jos joku kommentoi painoani, ja samaa suosittelen Sutullekin
Kommentit (16)
olen kyllä hoikka, mutta en kaunis, eikä se ole minun vikani.
Minä en voi rumuudelleni mitään - sinä sen sijaan voit omille läskeillesi.
Ja olen mieluummin ruma, hoikka ja fiksu,
kuin
läski (ja siksi ruma) ja ilkeä muille (koska itse sattuu olemaan lihava) ja tyhmä (ilkeyteen ei tarvita älykkyyttä)
onneks mä oon hoikka, kaunis ja fiksu =D.
sekä lihaville että laihoille ja rumille ja kauniille. Tasapuolisesti kaikille
.
s
otsikko ei kopioidu, kysymys otsikossa oli että "haukutko lihavia"
Jos joku sanoo: minä olen hoikka
Lihava tulkitsee sen heti että nyt se haukkuu lihavia ??
JOs se oma ylipaino on noin kova paikka, aloita laihduttaminen.
Harvoilla se kuitenkin onnistuu. Ehkä parempi lausahdus olisi "Saatan olla lihava, mutta sinä olet ruma ja minä voin muuttaa elämäntapojani..."??
.
s
Lihava tulkitsee sen heti että nyt se haukkuu lihavia ??JOs se oma ylipaino on noin kova paikka, aloita laihduttaminen.
Näin mä sen ainakin ymmärsin.
mutta rumien petolinnunperse-naamaisten laiheliinien kommenttien takia en ainakaan laihduta.
Jos joku on niin moukka ja huonokäytöksinen, että toisen ylipainoa haukkuu kannattanee vaan hypätä asian yli ja vaikka poitua mitäänsanomatta paikalta. Eiköhän sekin perille mene.
joka silloin tällöin aloittaa samalla tavalla.... Olisit voinut vaan nostaa jonkun vanhan aloituksesi. Ja minä olen kaunis ja onnellinen...
Sitten kun ne ambulanssikuskit hakee sut paareilla kun sun lonkat on pettänyt hirvittävän painosi alla niin huuda vielä naapureille "Itse minä läskini kannan..."
pettää kun syömättömyys vei kaiken kalsiumin luista ja laihat kuolevat keuhkosyöpään kun yrittävät laihduttaa polttamalla askin kessua päivässä.
No, minä olen ainakin onnellinen ja nautin elämästäni
Voithan sinä yrittää sitälaihduttamista,muttei taida onnistua ; )
samalla kun hotkaisi naapurin kissan...
siten, että jos on hoikka, kaunis ja fiksu JA haukkuu lihavia, ei ole erityisen fiksu. Eli tuo on tarkentava kysymys.
Näin minä sen ymmärtäisin.
.
ai miksi tämä kommentti nähdään heti haukkumisena
onneks mä oon hoikka, kaunis ja fiksu =D.s
Lihava tulkitsee sen heti että nyt se haukkuu lihavia ??JOs se oma ylipaino on noin kova paikka, aloita laihduttaminen.
kiitos siitä