Miten usein teillä isovanhemmat tulevat kylään..
..sekä katsomaan lapsenlapsiaan.
meillä joka viikko ja välillä useamminkin. Ilman soittamista tai ilmottamista. ;(
Kommentit (12)
Lapsen syntymän jälkeen (poika nyt 2,5v) isäni ei ole koskaan käynyt meillä kylässä, äiti kävi kerran linja-autolla.
Miehen vanhemmat ovat käyneet 2-3 kertaa.
Kyläilyt on täysin meidän varassa. Kovasti meitä kutsuvat käymään mutta matkat tulee niin kalliiksi.
eikä aina ilmoita etukäteen. en ole kokenut ongelmaksi. omat vanhemmat vähän harvemmin, eivät näe joka viikko lapsia. eikö ole kiva, että isovanhemmat haluavat nähdä lapsia? mikä on ongelma?
Meillä minun äitini käy päivittäin ja isäni muutaman kerran viikossa. Miehen vanhemmat ovat kuolleet.
Meillä kun kutsutaan lasten synttäreille ja toiset isovanhemmista ei usein silloinkaan. Eli tosi harvoin eikä matkaakaan ole kuin 15km ja 30km.
Lyhyen automatkan päässä asuva isovanhempi käy noin kerran kuukaudessa. Muut isovanhemmat, jotka asuvat satojen kilometrien päässä käyvät harvemmin, noin 3-5 kertaa vuodessa.
Me käydään ehkä 2-3 kertaa vuodessa heillä. Asuvat niin kaukana.
Jouluna tehtiin retki ja kierrettiin kaikki isovanhemmat. Kilometrejä tuli 480 yhdessä päivässä.
Äitini on meillä kerran viikossa lapsenvahtina, kun mies ja minä käydään harjoituksissa. Kun äitini ei pääse, appi tulee vahdiksi.
Isäni ja anoppini ovat kuolleet. Minä ja mies käydään äitini luona pari kertaa kuussa (yleensä silloin, kun siskoni tulee sinne lapsineen) tai lapset menevät mummille yökylään.
Soittavat kyllä ensin ja sovitaan sopiva ajankohta.
Minusta tosi kiva juttu koska lapsi on vasta 11kk ja otan kaiken hoitoavun vastaan jonka saan. :)
toiset ovat käyneet vain kerran, siitä on 15 vuotta aikaa.
tulee ilmottamatta. Välillä niin ärsyttää kun aina saa olla varpaisillaan.. prkl!!
Anoppi käy pari kertaa kuukaudessa, appiukko ei koskaan.
Minun äitiini sekä minulla että miehelläni on todella lämpimät ja hyvät välit. Arvostamme todella hänen kiinnostusta lapsenlapsiinsa ja apua (saattaa monesti esim. sanoa, kun tulee, että onko teillä kaupassa käyntiä tmv, käykää vaan niin minä hoidan lapset).