Hämeenlinnaan muutto edessä kesällä- löytyisikö ystäviä jo etukäteen pian 3 lapsen äitille?
Siis tosiaan, edessä on muutto Hämeenlinnaan miehen opiskelupaikan perässä. Ite olen 31v lastentarhanope ja tyttöjen 11/03 ja 08/06 äiti. Masuasukkia odotellen syntyväksi heinäkuun 09 alussa.
Olisi mukava tutustua ihmisiin jo etukäteen. Olisi turvallisempaa tulla vieraaseen kaupunkiin. Hämeenlinna on mulle sinänsä ihan vieras, joskus juniorina on vanhempien kans tullu käytyä ostoksilla.
Tässä sitä pähkäillään mistä suuntaa Hämeenlinnaa alkaisi etsiä uutta kotia, mihin eskari-ikäiselle haetaan eskaripaikkaa ja mistä kerho/phpaikkaa pienemmälle. Mistä löytää kivat harrastukset? Jne...
Elikkäs kaikki hämeenlinnalaiset äitit, opiskelijat, mukavat ihmiset! Ottakaa yhteyttä liikkumista harrastavaan, höpöttelyä rakastavaan yllytyshulluun.
niina-s@suomi24.fi
Mä oon vähän samalla haulla... Muutettiin pari viikkoa sitten tänne hämeenlinnaan, enkä ketään vielä tunne... Eli jos seura kelpaa, niin täällä on ainakin yks kohta-kahden-lapsen-äiti :) Muutettiin miehen työn perässä espoosta tänne ja valittiin pitkän harkinnan jälkeen keskustan tuntumasta koti, mukavaa kun pääsee kävellen kauppaan tai vaikka junalla helsinkiin pakoon mökkihöperöitymistä :)
Meillä on tyttö 02/08 ja poika tulossa juhannuksen tienoilla. Eli mammalomailuun taarvitaan seuraa ;) Ite oon 28 (kohta), liikunnanohjaaja ja liikuntaa rakastava, höpöttelyä harrastava mamma... pistä viestiä takas tai facebookin kautta, jos tuntuu et seura kelpaa :)
lehto.laura@hotmail.com