G. Minkä merkkinen välikausihaalari teidän 2-3v ikäisillä on?
Itse tässä juuri pähkäilen Reimatecin, Remun, Lassietecin ja Jonathanin välillä. Tänään ois tarkoitus käydä ostamassa, kun näkyy olevan viimesyksyn värejä alessa
Kommentit (12)
Ostan joko Reimatecin tai Ticketin, en ole vielä päättänyt. Luultavasti Reimatecin.
mutta 3 v:lle ostan ticketin kaksiosaisen en haalaria ja 2 vuotiaalle kait reiman haalarin. se vähän riippuu väreistä ja kyllä hinnastakin. en vaan jaksa enää niitä ruskeamuta,vsinmuta haalareita.enkä tykkää oranssista.
On kotihoidossa.
6v lapsella on Lassietec, hän on eskarissa.
Minusta Lassietec on parempi päiväkotiin.
Ja keväällä laitan pojalle isoveljen jonkun vanhan "merkittömän" haalarin.
Pitäisi kai jokin ohuempikin puku etsiä, syksyllä oli Lennen puku.
Reimatecin babypuku (liian väljä laihalle pikkumiehelle) ja sitten Lassietec, josta tykkäsin enemmän. Molemmat hyväkuntoisina käytettyinä ostettu ja toimivat loistavasti.
Liikkuvalle pienelle en itse ottaisi 2-osaista. Mäenlaskuissa ja muussa lumitouhussa haalari on parempi.
Reimatecin babypuku (liian väljä laihalle pikkumiehelle) ja sitten Lassietec, josta tykkäsin enemmän. Molemmat hyväkuntoisina käytettyinä ostettu ja toimivat loistavasti.
Liikkuvalle pienelle en itse ottaisi 2-osaista. Mäenlaskuissa ja muussa lumitouhussa haalari on parempi.
ja varmaan odottaa aika pitkään...
Lapsi on 97 cm pitkä ja haalari 98 cm kokoinen. Se on niin iso, että lapsi voi käyttää sitä aikaisintaan syksyllä...
Mä tykkään vaan reippaasta sinisestä + punaisesta, mutta valitettavasti se ei ole nyt muotia.
ei valittamista. Eli lapsi pysynyt kuivana ja lämpimänä ilman etä olisi hikinen.
Käytti sitä myös keväällä.
Värit ovat haalistuneet, mutta muuten hyvässä kunnossa, eikä päästä kosteutta läpi tms.
Mun suosikkimerkki ko.haalareissa. Talvihaalareissa Reima/Reimatec. Myös Jonathan ok.
T.neljän lapsen äiti eli kokemusta on.......lapset tosi kovia ulkoilemaan