Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytölle nimi!

01.03.2009 |

Taas täältä kyselen mielipiteitä :D

Eli siis nimi ongelma on ja pysyy :|

Etunimeks on vahvasti tulossa Vilja,mies on sen täysin hyväksynyt,mut ite vielä hiukan epäröin..Oon yrittäny etsiä nimiä jo siihen pisteeseen et enään ei ees jaksais,mutta kuitenki haluais löytää sen OIKEAN nimen :D

Toinen minkä mies hyväksyis etunimeks on Aada ja itekkin siitä pidän,mut en tiedä haluanko kuitenkaan etunimeks,vaikeaa..Oikeestaan muita ei oo etunimi vaihtoehtoja..

Miltä kuulostais Vilja Aada Vilhelmiina?Vai Aada Vilja Vilhelmiina?Haluisin ainaki Vilja nimen toiseks nimeks ja Vilhelmiina on pappani äitin nimi,jonka myös haluan ehdottomasti!!

Mutta siis edelleen sais ehdotella etunimeksi jotain nättejä nimiä..tykkän ite jos nimessä on d-kirjain..vähän apuna tämä,mutta toisaalta vanhat suomalaiset nimet on myös ihania..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miettimänne nimet ovat kauniita! Ainoastaan tuo yhdistelmä xxxxx Vilja Vilhelmiina hieman puuroutuu kun nuo kaksi jälkimmäistä nimeä ovat molemmat Vil-alkuisia.

Tässä vielä etunimiehdotuksia :)

Beda/ Beeda

Iida

Tilda

Matilda

Aida

Eeda

Hilda

Lydia /Lyydia

Linda

Minda

Edit/ Edith

Frida

Saga/ Saaga

Elle

Ellen

Elli

Helmi

Hilla

Iisa

Lilia(n)

Liina /Lina

Lotta

Viola

Anna

Beea

Moona /Mona

Toivottavasti näistä oli apua :)

Vierailija
2/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ehdottomasti ennemmin etunimeksi Vilja!! Aada on kovin yleinen, ainakin Viljaan verrattuna (mutta sen ei tietysti tarvitse teitä haitata ;)) Ja jos välttämättä haluatte Vilhelmiinan nimeen mukaan sointuu Vilja Aada Vilhelmiina paremmin kuin toisiaan kovasti muistuttavat Vilja ja Vilhelmiina peräkkäin. Tämä siis minun mielipiteeni :) Vilja on kaunis nimi!

Muita ehdotuksia kyselit myös ja tässä joitakin vanhoja -d kirjaimen sisältäviä + muutama muukin:

Hilda

Tilda

Vendla

Linda

Mandi

Hulda

Aida

Odessa

Edit

Judit

Heidi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja Aida Vilhelmiina?

Vierailija
4/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitoksia ehdotuksista!!Lisääkin saa tulla!

Mustakin Vilja on nätti nimi;mut jotenki mietin et ruvetaanko lasta sit nimensä takia kiusaamaan,toisaalta nykyään on jo niin paljon merkitysnimiä käytössä.Aada ei oo pakko olla toisena nimenä,miltä kuulostais Vilja Eedit Vilhelmiina?jaahas mut neiti heräili palailen myöhemmin ja pitää vielä miehelle kaupitella noita ehdotettuja nimiä,kiitos!

Vierailija
5/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni on tämän niminen söpöläinen!

Siis ääneni Viljalle,mutta myös Aada on kyllä kaunis,vaikkakin aika yleinen.

Tässä muutama mielestäni samantyylinen ehdotus:

Liida -tää on kanssa tosi kaunis,vanhakin...

Hilda

Senja

Venla

Eevi

Valma

Vilja Eedith Vilhelmiinakin kuulostaa mukavalta,niinkuin kaikki joita ootte miettiny :)

Onnea nimenvalintaan!

Vierailija
6/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata miettiä noita kiusaamisjuttuja, joka nimestä saa väännettyä minkä vaan jos alkaa oikein miettimään, ja Viljahan on merkitykseltään oikein kaunis :)

Vilja Eedit Vilhelmiina kuulostaa tosi hyvältä :)

Vierailija
7/8 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nimi homma ei nyt yhtään selvenny,mikä on kauheaa,ku ois niin ihana jo ruveta järjesteleen ristiäisiä ja mikä ihaninta olisi ruveta vauvaa kutsumaan jo nimellä,mut ei..

Ehdotetuista nimistä ite tykkään Lyydia-aivan ihana!!mut mies ei hyväksy!

Liida-Kuulostaa kivalta,Venla-mies ei tykkää,Anna -ei,Senja-ei,mielummin Sonja,ihana nimi,mut en voi sitä antaa..

Viola-sitä mies ehdotti,mut itse en tykkää..Hilda-ei,Iida-ei,

Mies ehdotti myös Sohvi,Iiris ja Iina,mut itse en niistä pidä..tämä on vaikeaa.Isot sisaruksetkin jo kaikki ehdottelee nimiä,mut vielä ei oo löytynyt sitä OIKEAA..Ehdotettuja nimiä,Eerika-ihan kiva,Ninni-nätti,jopa mieskin tykkäsi,Petra-ei..

Oisko mitään N-kirjaimella alkavia nättejä nimiä?V-kirjaimella alkavia nimiä oon kans selannu mut mikään ei oikeen miellytä,muutaku Vilja, ja sitä mä vieläkin sulattelen=)).

Vierailija
8/8 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään N-kirjaimella alkavia nättejä nimiä?.

Nelli, Netta, Noora, Niini, Nella, Nina / Niina, Nanna, Noomi, Neelia, Nessa, Nilla, Nala, Ninja, Neriel?

Tiina :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme