Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette kasvavista vaatepaketeista huutonetissä?

Vierailija
28.02.2009 |

Kyllä meni maku, kun jotain rikkinäistä meni myyjä laittamaa lisää pakettiin. Näyttää hyvältä kuvassa ja ilmoituskin pitenee, mutta tekstissä sitten mainittu reiistä. Nyt täytyy vaan toivoa, että joku huutais mun huudon yli, en halua tuollaista pakettia edes periaatteesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mksi huusit, jos et halua ko pakettia?

Jos nämä risat lisätty huutosi jälkeen, niin laita vaan myyjälle viestiä, ettei risoja tarvitse lähettää tai heitä ne suoraan roskiin.

Ei elämän tarvitse olla aina niin vaikeaa (jos ei sitä halua).

Vierailija
2/4 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mukana on aina vääriä vaatteita, vääriä kokoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvavaan pakettiin ilmestyi lisänä talvihaalari. Se oli kyllä sen paketin huutojen nousun killeri.

Enkä ole itse enää sen jälkeen noita kasvavia paketteja huutanut.

Vierailija
4/4 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muut näköjään haluaa ja ovat huutaneet paketin hinnan jo melko korkealle. Nyt tulee sellaista roskaa lisää, että en huuda enää. Farkkujen hinnat on tuossa jo, muista olin valmis maksamaan ihan pikkaisen.

Mutta jos tuon voitan, niin en kyllä huoli enää kohta kuin ne farkut. Mutta haluaisin, että myyjä ei myy niitä muitakaan enää. Periaatteesta siis en halua kotiini tuollaista sotkua, enkä halua, että myyjä myy niitä toistamiseen enää kellekään.

periaatteen vuoksi ap

Mksi huusit, jos et halua ko pakettia?

Jos nämä risat lisätty huutosi jälkeen, niin laita vaan myyjälle viestiä, ettei risoja tarvitse lähettää tai heitä ne suoraan roskiin.

Ei elämän tarvitse olla aina niin vaikeaa (jos ei sitä halua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä