Reipasta Mikkoset
Mikkoset eivät laita lapsiaan päiväkotiin kun se on apinatarha tai jotain sinnepäin. Mutta he laittavat lapsensa televisioon kaiken kansan tuijotettaviksi ja arvosteltaviksi. Millainen äiti tekee tällaista ?
Kommentit (6)
kuin tuoda omaa erinomaisuuttaan esille niin minkäs teet. Perheen riepottelu medioissahan on ihan normaalia nykypäivänä, eikä kukaan puhu mitään mitä sellainen tekee lapsille. Aivan varmasti ainakin koulukiusaamista on luvassa, sillä käsittääkseni Suomessa ei kuitenkaan saa itse opettaa lapsiaan vaan ne on Mikkostenkin laitettava kouluun. Onneksi ja valitettavasti juuri mediapelleilyn takia. Säälin niitä lapsia.
ei koulupakkoa.
Kotona saa opettaa kunhan opettaa ne samat asiat kuin mitä peruskoulun opetussuunnitelmassa on opetettavaksi määritelty.
En usko, että Mikkosten muksuja kiusataan tulevaisuudessa, sillä vanhempansa ovat niin hanakoita tarttumaan tilanteisiin, että menevät vaikka itse kiusaajan kotiin ja tekevät asiasta lopun.
Ja hyvä niin. Kyllä näitä reippaita kasvattajia tarvitaan tähän nössösukupolveen, jossa kukaan ei saa sanoa mitään toisen kasvatusperiaatteista, vaikka lapset ovat ihan pellossa kasvaneita.
Ehkä mekin vielä joskus nähdään valo...
kyllä Mikkosten lapsia jo nyt kiusataan ja vinoon katsotaan täällä ja se on tosi surullista. He puhuvatkin kuten vanhenpansa, ei juurikaan omia mielipiteitä tai lapsenomaista impulsiivisutta ja rehellisyyttä. Näillä vanhemmilla on vaan hirvittävä tarve pysyä mediassa ja se on tavallaan "aivopesty" lapsiinkin. Todella surullista! Toivon voimia pikkupojille ja vanhemmille hiukan malttia!
joiden mielestä ainoastaan heidän mielipiteensä on oikea ja kaikki jotka kehtaavat ajatella toisin ovat idiootteja. Olen niin kyllästynyt tähän pariskuntaan että saisivat mun puolesta muuttaa johonkin etelämantereelle tai vaikka jupiteriin kunhan ei enää tarvis kuunnella niitten sekopäisiä höpötyksiä.