Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän 10-vuotiaita vielä hellitellä? Miten he osoittavat hellyyttä?

Vierailija
21.02.2009 |

helppo hoidella mutsin vieressä, eiköhän tommonen pikku insesti sisälly ihan normi hellyydenosoituksiin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa äidin hellitellä ihan mielellään. Tulisi kainaloon nukkumaankin, jos antaisin. Ulkona ei kuitenkaan kävellä käsi kädessä, ei se minustakaan enää oikein tuntuisi kivalta, eikä ole muutenkaaan minusta mikään "mammanpoika". Jostain syystä äiti vaan on kovin tärkeä, ja se ilmenee kyllä monella tavalla. Isälleen ja uudelle miehelleni (varaisälle) ei tuo esiin hellyydenkaipuutaan millään lailla, on kai olevinaan "miehinen". Siksi varmaan halitarve korostuu äidin kanssa.

Tyttäreni oli 10-vuotiaana vielä samanlainen, mutta ei enää, kohta 12-vuotiaana. Hyvä jos muutaman keraan viikossa saan halata!

Vierailija
2/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nukkunut jo monta vuotta olohuoneessa. Poika on paras ystäväni ja pystyn kertomaan hänelle kaikki huoleni. Halaamme usein aamuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapselle kuulu kertoa kaikkia huolia! Ei lapsi ole vanhempansa terapeutti. Ja miten voi olla mahdollista, että noin iso poika nukkuu vieressäsi kun isä nukkuu sohvalla? Eikö tuo ole jo vähän perverssiä pojan aamuerektioineen kaikkineen?

Vierailija
4/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ainakin.

Vierailija
5/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v ja 13v, välillä on vähän ilkeää jos heillä on kuukautiset alkaneet yöllä ja koko sänky veressä, mutta mitä sitä ei äiti lastensa vuoksi. Miehen mielestä tämä on ällöä, mutta hän ei ole muutenkaan koskaan lapsista oikein välittänyt.

Vierailija
6/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi pidän häntä kainalossani. Ei muuten uskalla nukkua ja on joskus puhunut itsemurhastakin. Isä ei mahdu samaan sänkyyn meidän kanssa.

Vierailija
7/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toisaalta en ihmettelis että tämän päivän kasvattajien lapsista tulis tollasia teinejä... Kun vanhemmat on lastensa palvelijoita niin lapsilta menee perusturvallisuuden tunne!

Vierailija
8/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä ja pelkäävät varjoaankin.

Vierailija
9/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun syliin. Olikohan 3:nen joka sanoi isän nukkuvan olkkarissa, niin ostakaa isompi sänky, tai yksi lisää..

Vierailija
10/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisia tapauksia: 13v. poika nukkuu edelleen äitinsä vieressä melkein joka yö :/ Meidän samanikäinen ei kyllä enää suostuisi enkä itsekään haluaisi. Minun vieressä nukkuu ja kuorsaa mies - ei lapset!

Vierailija
11/19 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein viikonloppuaamuisin tulee mun ja miehen väliin ja katotaan yhessä telkasta aamuohjelmia. Otan herkästi kädestä kiinni esim. automatkoilla jo joka ilta halitaan ja annetaan iltapusut poskelle ja kerron että hän on minulle rakas. Joskus menen hetkeksi viereenkin juttelemaan päivästä jos on vain aikaa. Kyllä selvästi kaipaa vielä läheisyyttä vaikka murkkumaisia raivareita ja itsenäistymistuskia on alkanutkin jo tulemaan.

Vierailija
12/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu 15v poika vielä vieressä, isä

On nukkunut jo monta vuotta olohuoneessa. Poika on paras ystäväni ja pystyn kertomaan hänelle kaikki huoleni. Halaamme usein aamuisin.

Jos ei ole provo, tähän asetelmaan on tultava KIIREESTI muutos. Jos poika jo puhuu itsemurhastakin, se vain osoittaa että hänelle on jo tullut isoa vanhinko ja todennäköisesti vuosien terapia edessä. AIKUISEN EI SAA KÄYTTÄÄ LASTAAN USKOTTUNA JA PARHAANA YSTÄVÄNÄÄN. Tällä kaavalla saa ihan takuulla mielenterveysongelmaisen lapsen. Nyt äkkiä poika omaan huoneeseen, isä paikalle jolle kuuluu ja lapsi paikalle jolle kuuluu - LAPSEKSI. Ei miehen korvikkeeksi. Oikeasti tämä on ihan pahimpia tapoja sekoittaa poikalapsen pää.

Vierailija
13/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista toinen on tosi sylikissa ja nauttii kaikenmaailman rapsuttelusta ja kupsuttelusta, mutta toinen ei niinkään välitä. hänkin tulee kyllä pyydettäessä hetkeksi syliin ja halailee, mutta ei ole samallalailla hellyydenkipeä kuin toinen. molemmat tulee kuitenkin sillointällöin viereen nukkumaan.

Vierailija
14/19 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat erosivat kun olin 10- vuotias.

En muista että vanhemmat on koskaan selvinpäin sanoneet rakastavansa.

Olisin lapsena toivonut syliä.

Mikä sen parempaa kuin erotessa vanhemmat ottaa aikalisää ja syliin mahtuu?

Sillä niistä peloista pääsee lapsi yli.

Itse olen katkara ettei välitetty. Molemmat vanhemmat käytti lääkitystä masennukseensa: lapset on muka niin isoja ettei apua tarvitse?

Ihan varmasti lapsi/nuori kuuntelee vaikka sanoo että painu vittuun.

Vierailija
15/19 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tytön isä on mieltä, että tyttö nukkuu äidin vieressä?

Vierailija
16/19 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tyttäreni kanssa kaksin, siksi voin ihan hyvin ottaa viereen. Kyllä tyttö joskus nukkuu omassa huoneessaan, menee vähän fiilikseen mukaan. Tyttö on niin hellyydenkipeä, ja meillä tosi lämpimät välit, että monta kertaa päivässä tyttö halii ja kertoo kuinka olen maailman paras ja ihanin äiti. Meillä on kyllä aina näytetty tunteet tosi vahvasti, ilot ja surut.

Vieressä nukkuminen on kivaa! Jos joku naispuolinen ystäväkin tulee käymään, nukumme yleensä koko porukka samassa sängyssä ja saatetaan pitää toisiamme kainalossa (o:

Vierailija
17/19 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestelyyn. Yleensä kyllä ei. Itselläni kun ei ole parisuhdetta, niin viereen mahtuu.

Ap

Vierailija
18/19 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaa ja suukottelee...tulee lekottelemaan viereen ja kainaloon.

Vierailija
19/19 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halailee ja pussailee vielä äitiä ja isää vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä