Mitä tekisit jos vieras nainen soittaisi sinulle ja kertoisi odottavansa
Kommentit (30)
Sitten pakkaisin tavarani ja häipyisin. Usein olen tuota toivonutkin.
toi ois ihan kamala tilanne... siis paljon pahempi kuin se jos mies vaan pettäis. jos se vaan pettäis ja ottais uuden naisen, niin siinähän menis ja kävis sitten lapsiaan kattomassa kun kävis... lasten ei tarttis ekana tutustuu ku siihen naiseen. mut jos siihen tulis vielä lapsi, eli sisarus mun lapsille.. veikkaan että mies lähtis... mut ilman vehjettään..
ja rupeaisin suunnittelemaan avioeroa.. Ja heittäisin miehen kamat parvekkeelta alas tai rappukäytävään ja se siitä..
...joten hän ottaa kyllä mielellään perheeseemme tämän uudenkin vastasyntyneen.
Riippuu varmaan ensinnäkin siitä, olisko kyseessä suhde vai yhden illan juttu. Siitä sitten lähtisin miettimään, että mitä teen.
Käyty miehen kanssa lapsettomuustutkimuksissa eikä sen spermassa ole siittiöitä lainkaan. Jos kuitenkin olis raskaana, niin olisin hirvittävän katkera, miks just se ainoa elävä siittiö ilmesty väärällä hetkellä.
hakisin yksinhuoltajuutta lapsista. Kertoisin varmaan koko suvulle millainen mies on ja en antaisi lasten tavata sisartaan. Kaikki pitäisi minua katkerana akkana, mutta en välittäisi.
Ensin olisin varmaan epäuskoinen. Sitten raivostuisin. En tiedä mitä tekisin ja mikä olisi liittomme tulevaisuus.
sitten istuttaisin ukon alas ja kysyisin faktat. Siitä eteenpäin en sitten tiedä....
sitten sanoisin että hänen tulee muuttaa pois ja lähteä heti.
Haluaisin selvittää asian heti ja jatkaa sitten elämääni. Se sattuisi ja kovasti mutta elämässäni on onneksi muutakin kuin mies.
Miehelleni tehty vasektomia, eikä näin ollen ole mahdollista, että ketään panisi paksuksi.
Korostaisin kuitenkin että minä olen päävaimo ja hän pelkkä konkubiini. Olisi oikeastaan ihan kiva saada joku nuori naikkonen tekemään kaikki inhottavimmat kotityöt eikä sille tarvitsisi edes maksaa
Itse koin 2 viikkoa ennen laskettua aikaa, kun mieheni ilmoitti, että hänellä on toinen nainen ja raskaana hänkin. Olin romahtamaisillani,mutta pakko oli jaksaa tulevan lapseni takia. Sanoin, etten halua nähdä häntä enää ja toivotin hyvää loppuelämää. Olen jaksanut olla onnellinen lapsestani ja eipä häntä ole tuntunut haittavaan isättömyys, ehkä päinvastoin. Olin yksinhoultaja pitkään n. 13- vuotta, kun uskalsin rakastua ja nyt lapsellani on välittävä "isä" ja he tulevat loistavasti toimeen keskenään.
Jos nainen olisi kovin avuton ja ahdistunut sanoisin miehelleni, että mielestäni on parempi, että hän muuttaa tuon toisen naisen luokse pysyvästi. Mies saisi hoitaa isyysvelvoitteensa myös meidän perheelle. Mies on varakas, joten se onnistuisi kyllä. Minä kyllä selviäisin ja huumorintajunikaan ei loppuisi tuossa tilanteessa kesken. Elämä yllättää aina.
kuka olet ja miten ihmeessä kuvittelee minun mieheni olevan hänen lapsensa isä.
Mun mies oli veivannut kakkostaan paljaalla muutaman kerran, onneksi seurauksena ei ollut kun hiiva/bakteeritulehdus ja virtsatietulehdus. Muija pamahti sitten paksuksi seuraavalle hoidolleen pari kuukautta sen jälkeen kun mieheni hänet jätti. Tää muija oli erikoistunut varattuihin varakkaanpuoleisiin miehiin (mieheni ei suinkaan ollut eka eikä ainut) ja yritti ilmeisesti lapsella saada ne nalkkiin.
Mjoo, näitä riittää nykyisin.
Tenttaisin mieheltäni faktat. Oli miten oli, perhettämme mies ei hylkäisi. Enkä minäkään häntä.
Lopputuloksena toteaisin varmaan, että nyt se "täydellinen mieheni" teki aikamoisen virheen.
Ja eikun yhdessä etiä päin.
Haet rohkaisua täältä?? Soita ihmeessä.
mies kun on käynyt sterilisaatiossa.