Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Taitaa olla vahan myohaista ruveta millekaan rehelliselle pelille...
17.02.2009 |
Mutta kun olette tuon ikaisia eika lapsia kuvioissa, eikohan ole parasta etta eroat avovaimosta. Tuollainen peikko teidan yhteisessa historiassa... aijai, ja ainainen vaara serkkutytosta.
Voithan toki yrittaa jos tunnustat ja saat anteeksi? mutta...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi