Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Talven laihduttajat, avoin painonpudotusryhmä viikko 8~

17.02.2009 |

Missäs olette? Sairastaako kaikki muutkin vai alkoiko teillä hiihtolomat?

Täällä aletaan olla taas kunnossa. Viime viikko oli tosi rankka kun koko perhe sairasti - mutta selvittuunpä hengissä. Ruokaa ei jaksettu laittaa vaan söin mitä söin ja se varmaan näkyy vaakalukemissakin. Mutta näkyköön, joissakin tilanteissa on jaksaminen ja selviäminen ainoa millä on väliä.

Nyt täytyy pukea avoimeen päiväkotiin lähtijät. Palataan. Kirpakkaa pakkasviikkoa kaikille!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanu oikein mitään,koko ajan väsyny olo ja tyttö pitäää kiireisenä..

Onneksi on kuitenkin pudotusta,eli 72,1kg on nyt lukema..outoa mutta en osaa iloita painon putoamisesta,ehkä kun on vielä niin paljon pudotettavaa..tai ehkä sit ku toi luku alkaa 6:lla niin jos sit alkais vähä innostaa..?

Vierailija
2/7 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pikaseen kuulumisia laittais kun kerrankin molemmat pienet nukkuu samaan aikaan ja isompi katsoo videoita..on siis hetki aikaa äidillä. Koneet pyörii jos sais tätä huushollia vähän järjestykseen. Mies meni tänään takasin töihin,joten vetovastuu on nyt minulla. Vanhalla kaavalla ei nyt ihan voida mennä, uusi kaava pitäs keksiä. Helpottas tietty paljon asiaa,kun vauvalle alkas ilmaantua joku rytmi ja pakkanen lauhtus nin, että vois mennä myös ulos.. väsymys vaivaa luonnollisesti, yöt kuitenkin pääosin nukutaan...mahavaivoja tuntuu olevan, eli sitä perus vauva-arkea tänne.

Kunhan tuo oma alapää vähän paranis vielä niin pääsis vaunuttelemaan. Kävin viikko sitten vaunuttelemassa pikku lenkin ja oli niin kipee alaosasto sen jälkeen ja alkoi vuotamaankin paljon, että nyt pidän suosiolla vähän taukoa ja koitan toipua kunnolla.

kiirettä siis pitää ja herkutkin sitten maistuu, jospa ne tästä vähenis kun mieskin meni töihin niin arki todellakin palaa tähän kotiin..juu vaakalla en oo käyny,mut ajattelin odottaa vaikka sinne maaliskuun puoliväliin jolloin on jälkitarkastus niin sen lukeman voisin sitten ilmoittaa.

Hiljaista tosiaan on pinossa, tulkaahan kertomaan kuulumisia, käyn itsekin lukemassa, kirjoitteluun ei aina ole aikaa, mutta yritän kyllä!

Aurinko paistaa, ois niin ihana mennä sauvakävelylle, (ostin uudet sauvatkin ennen vauvan syntymää) ehkäpä jo ensi kuussa...

mehiz ja rasavillit + poika 2vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NANI76

19.12 77,2kg ---

10.1. 81,5kg

15.1. 80,5kg (-1kg)

21.1. 79,3kg (-1,2kg)

TIRPPIS78

lähtöpaino 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2kg)

18.1 85,2kg (-700g)

25.1 84,4kg (-800g)

1.2 83,8kg (-600g)

yht. 3,3kg

PAUMIR (tavoite--> n.65kg)

7.12.07 76,2kg

6.1.09 68,2kg

12.1 68,0kg (-200g)

19.1 67,7kg (-300g)

26.1 67,9kg (+200g)

3.2 67,4kg (-500g)

17.2 68,0 (+600g)

MAGICAL (tavoite -->85kg)

15.1 95.9kg

23.1.09 95.2kg (-700g)

30.1.09 94.8kg (- 400g)

JASMISMARIA (tavoite --> 58kg)

12.1 77,5kg

16.1 76,1kg (- 1,4kg)

23.1 74,9kg (-1,2kg)

30.1 74,1kg (-800g)

4.2 73,6kg (-500g)

11.2 73,0kg (-600g)

18.2 72,1kg (-900g)

JIIPERO (tavoite --> 68)

Lähtöpaino 72,6, mittaa 170 (BMI 25.1)

LILLIAN33 (tavoite -->65kg)

Lähtöpaino 78,5kg

ANGELINAKO

8.2 72kg

sekä MEHIZ (mukana jälkitarkastuksen jälkeen,siihen asti herkuttelu sallittua!!!)

Vierailija
4/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko miten hurjalta jasminmarian lista näyttää? Pelkkää miinusta miinuksen perään ja vähimmilläänkin puolen kilon pudotusta. Ei voi kuin ihastella. Ole kuule siskoseni ylpeä itsestäsi ja jatka samalla linjalla. Ei tässä kauan mene niin tuolla tahdilla alkaa paino kutosella. :)

Tsemppiä Mehiz vauva-arkeen. Aina se on opettelua ja tutustelua uuden ihmisen kanssa. Mutta pian se alkaa siitä suttaantumaan.. kevättä kohti mennään ja pian jo ulkoilet vauvan kanssa kevätauringossa :)

Itellä oli tullu vaihteeksi plussaa. Mikä ei tosiaankaan ollut mikään yllätys. Nyt olen ollut vähän hankaluuksissa motivaationi kanssa. Ei sitä näköjään vanha ongelmasyöjä niin vaan karvoistaan pääse! Se omalla tyylilläni sovellettu vähähiilihydraattinen ruokavalio passaa mulle tosi hyvin, paino putoaa ja olo on hyvä eikä ole mitään erikoisia mielitekoja. MUTTA jo muutaman päivän lipsuminen tästä saa vanhan napostelukierteen ja makeanhimon heräämään. Nyt olo on turvonnut, mahassa ei tunnu hyvältä ja silti pitää ottaa vähän sitä ja hiukan tuota.. Höh. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi on niin vaikea palata ruotuun. Siksipä kirjoitan tästä nyt tänne, että tajuaisin itsekin kuin HÖLMÖ olen.

En minä saakaan mennä ostamaan itselleni uutta ihanaa (tietystu hoikentunutta olemusta korostavaa) juhlavaatetusta muutaman viikon päästä oleviin kaverin häihin jos nyt päästän mopon käsistäni..

Vierailija
5/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tsemppiä! Sitä täällä kaivataankin =)

Mulla kävi aiemmin samoin kun sulle paumir,lähti käsistä eka yhtenä sit toisena päivänä ja pian huomasin että en ollut kuukauteen laihduttanut yhtään päivää ja painoa tullut yli 3kg takasin ja en vielä edes siitä säikähtänyt, ei, minä tyttö jatkoin vielä toisenkin kuukauden jolloin yhteisaldo oli +6kg ja siitä nyt opin että lipsahduksia saa tapahtua,mutta ei enää kolmantena päivänä..eka päivä sallittua ja toka pv vaikeaa kun yrittää tasata edellistä,kolmas yleensä on jo helpompaa..

Sillä kaavalla olen nyt toiminut ja näyttää tuottavan tulosta..kyllä aika usein on tullut herkuteltua nytkin,mutta olen osannut lopettaa ajoissa..ainakin vielä.

Älä pliis tee samaa virhettä, siitä tulee tosi paha fiilis ja pettyy itteensä..Kyllä uskon että saat niskasta kii! Mieti vaik niin et tuleeko siitä herkusta yhtä hyvä fiilis kun siitä kun huomaa esim. lempifarkkujen nappien taas menevän kiinni,eli onko sen arvoista! =)

Vierailija
6/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ähtöpaino 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2kg)

18.1 85,2kg (-700g)

25.1 84,4kg (-800g)

1.2 83,8kg (-600g)

23.2 84.5kg (+700g)

yht. -2,6kg

on hiljaiseloa ollut kun ei tossa painossa tapahtunut muutosta ja nyt pomppas, kun käytiin juhlistamassa meidän kihlapäivää...Nyt toprakoidun ja matka jatkuu kovaa vauhtia(toivottavasti) alaspäin!!

jasminmarialla aivan upea suoritus jo!! Hyvä sinä!!

Muillekkin painoaan pudonneille taputuksia!

Tsemppiä kaikille, jatketaan matkaa alaspäin!!

-T-

7/7 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kovasti on mieli ollu maassa ja influenssaki sairastettu pitemmän kaavan mukaan....

Nyt tuntuu että ei tästä taaskaan tuu yhtään mitään...sairaana ollessani en saattanu syödä juuri mitään mutta elimistöni oli sitä mieltä että olen mässänny sitte rankemman mukaan (jos en sitte kuumetokkurassa ole tyhjentäny kaappeja suuhuni tietämättäni) sillä painoni vaan nousi!!!!!!! Mää en enää ala!! Vaan ei auta itku markkinoilla...elettävä on tän kropan kans...tuntuu että mut on tuomittu tähän, elämään näitten lukuisten kilojen kanssa...

jasminmaria on kyllä tehny mahtavat pudotukset! Oikein paljon onnea!! mää oon ihan vihreä kateudesta! sori...

Tsemppiä paumir! Kyylä sää saat ittes taas ruotuun, mää tiedän sen! niin hienosti sait sitä painoas tippumaan että kyllä se taas siitä lähtee!!

mehiz: jaksuja sinne vauva-arkeen! kyllä se siitä helpottuu ku pikkunen löytää vuorokausirytmin! Koita vaan jaksaa malttaa oottaa kropan palautumista ettei tule kurjia kipuja! Ihana kyllä kuulla teidän kuulumisia... ;)

tirppis: sullaki tuo paino on laskenu ku lehemän häntä, ei se haittaa jos pientä notkahusta tulee ja jos kerta on ollu aihetta juhlaan...kyllä se siitä taas lähtee tippumaan ku niin hienosti se tippu alussakin! tsemppiä vaan!

sori taas mollivoittoinen viestini...täynnä ittesääliä vielä...

nani joka ei ees kehtaa kertoa painoaan..."nolo"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi