Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityiset pph:t!

Vierailija
16.02.2009 |

Miten hoitolastenne vanhemmat ovat suhtautuneet teidän omiin lomiinne?

Minä ilmoitin aikovani pitää talvilomani pääsiäisestä eteenpäin ja kesälomani heinäkuussa.

"Meillä ei talvilomaa pidetä ja kesälomakin on vasta elokuussa, joten meille tuo ei kyllä käy" oli erään äidin kommentti.

Lohdutin, että varahoitopaikkaa on rutkasti aikaa järjestellä, eikun soittoa vaan kaupunkiin, mutta eivät kuulemma halua tuntemattomalle pienintään viedä.

HUOH!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat valmiit pitämään esim kesälomansa silloin, kuin itse pidän.

Vierailija
2/3 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet ajoissa ilmoittanut vanhemmille. Omien hoitolasteni vanhemmat ovat suhtautuneet aina asiallisesti, tosin yritän itse aina joustaa loma-ajankohdissa mahdollisuuksien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot aikovasi pitää loman silloin ja silloin.

Kun on kyse yhteisestä sopimuksesta niin olisi vähintäänkin kohteliasta ensin kysyä vanhemmilta mielipidettä eikä vaan ilmoittaa että näin on näreet.

Jos vanhemmilla on vaikeuksia järjestää varahoitoa niin voithan auttaa heitä esimerkiksi kysymällä alueesi pph vastaavalta varahoitajien yhteystietoja.

Sitten vanhemmilla on helppo järjestää varahoito ja olisit osaltasi auttanut asiaa.

Periaatteessa sinulla on oikeus pitää lomasi jos ilmoitat siitä hyvissä ajoin (eikä hoitosopimuksessa toisin mainita) mutta on eri asia onko moraalisesti oikein jättää vanhemmat "pulaan"...

Mun hoitolasten vanhemmat ovat olleet todella ymmärtäväisiä mutta toistaiseksi ei ole ollut kyse kuin neljästä parin viikon varoitusajalla tulleesta vapaapäivästä.

Meillä toimii välit hyvin ja kohteliaisuus on molemminpuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi