Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitepölyallergia

15.02.2009 |

Onko muita joilla on siitepölyallergia ja syö antihistamiinia. Onko tietoa mitä antihistamiinia voi käyttää raskauden ja imetyksen aikana? Olis tietysti parempi jos mitään ei tarvitsisi käyttää mutta jos on pakko, oireiden takia. Meillä olis suunnitelmissa vauva ja asia mietityttää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut antihistamiinihoito kolmen raskauden ajan (tosin ei siitepölyallergiaan vaan dermografismukseen). Keskimmäisen raskauden ajan annostus oli 6 tablettia / vrk. Lääkkeinä ovat olleet Clarityn ja Cetiritzin. Jälkimmäinen on minulle parempi, koska se ei väsytä minua.

Minulla oli siitepölyallergiaa yli 20 vuotta, ennen kuin aloitin siedätyshoidon. Hoitona on jatkuvasti päivittäin yksi teelusikallinen oman paikkakunnan hunajaa. Vuoden hunajahoidon jälkeen siitepölyallergiat lievenivät huomattavasti (silmät eivät kuroutunueet enää umpeen eikä nenä vuotanut koko kesää). Toisen vuoden hoidon jälkeen oireet hävisivät aivan olemattomiin. Nyt olen syönyt viitisen vuotta hunajaa enkä enää edes huomaa siitepölyaikaa. Edullinen luomukonsti, jota lääkäri suositteli ja suosittelen edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän