G: Kuinka pitkään olet nyt pitänyt päälläsi samoja pikkareita?
pahin vaihtoehto on ollut että seuraavan päivän iltana vaihdettu puhtaat. Ja tääkin interraililla, jossa kerran vuorokauteen pääsi suihkuun.
Kommentit (10)
Mutta mulla ei ole koskaan valko- ym. vuotoa, enkä juuri hikoilekaan. Muuten vaihdan päivittäin.
Siis milloin viimeksi vaihdoit ne? Mikä on kaikkien aikojen pisin vaihtovälisi?
mutta nyt saa vaikka kaikki huutaa yhteen ääneen yyyöööök, että joskus saattaa olla samat pikkarit kolmeki päivää päällä jos sattuu olemaan niin pitkä väli suihkussa käynneillä. Yleensä siis vaihdan pikkarit vaan pesulla käydessä. Iljettävää, tiedän...
Nämä tämänhetkiset ovat olleet päällä kuusi tuntia. Suoritin perusteellisen jynssäyksen pesäalueelle vaihdon yhteydessä.
Aikuisiän pitoaikaennätys hieman reilu kolme vuorokautta. Yach.
Joskus on ollut viikonlopun pe-su, samat pikkarit.
että jos vaikka joutuisitte onnettomuuteen, niin sairaanhoitajat joutuisivat nuuhkimaan niitä teidän viikko sitten vaihdettuja böxyjänne?
Voisivat tietty pistää myyntiin oikein valkovuotoiset pöksyt jollekin pervo-heikille. hyvä sivubisnes...
Käytän useimmiten hametta, paitsi ihan kovimmilla pakkasilla, ja pikkarit tuntuvat jotenkin tarpeettomilta.
Mieheni tietää tämän, ja saatta joskus automatkalla tai vaikka hississä tarttua tilaisuuteen;)
Kun sattuu joku mielikuvituksella varustettu huumorihoitsu peliin, niin ne länttiset pikkuhousut koristaa kahvihuoneen seinää sillä aikaa, kun makaat itse osastolla taju kankaalla...
No eipä oo tullu merkittyä ylös. Näin aikuisiässä maksimi vaihtoväli on varmaan ollut kaksi vuorokautta. Muuten vaihdan kerran tai kaksi päivässä (jos on yöpikkarit). Mites itelläsi? Tyhmä laittaa gallupeja jos ei itse vastaa.