Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammas rinnoissa

Vierailija
13.02.2009 |

mulla on todennäköisesti sammasta rinnassa..ja imettäminen sattuu ihan pirusti. saako siihen mitään lääkettä ilman reseptiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lähdös huomenna reissuun..mut taitaa matka mennä reisille ku on tosiaan niin kipeet rinnat. Auttakaa!!

Vierailija
2/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla puolukka pakkasessa? Puristat siitä mehua vaik haarulla ja hierot sitä mehua rintoihin. Auttaa! nimimerkillä: kokemusta on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan "hoito" kestää ennen kuin kipu hellittää? päiviä..viikkoja vai peräti useita viikkoja?

Vierailija
4/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko varma, ettei ole tiehyttukos. Se aiheuttaa myös kipua ja tarvitsee saada piakkoin auki, ettei rintoihin tule tulehdusta. (tiehyttukoksessa voit nähdä rinnanpäissä, tiehytkohdissa valkoista)

Vierailija
5/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oot lähdössä reissuun, niin niitä nyt saa joka paikasta. Halkaistulla sitruunalla hieroin.

Vierailija
6/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sitä rinnoissa ollut, mutta laspen suussa kylläkin. Lähti suusta pois ainakain kertahoidolla. Eli puristat sen mehun puolukasta ja sitä suoraan siihen sammaksen päälle.

Vierailija
7/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoissa ei tunnu mitään möykkyjä ja maitoa tulee hyvin. Nännit on vaan tosi arat ja kipu säteilee koko rintaan. Kipu on pahin aina imetyksen jälkeen. Nyt huomasin nännissä olevan valkoitsta peitettä. Vauvan suussa ei sitä ole. Onkohan kyse sammaksesta vai kenties niistä tukoksista?

Vierailija
8/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kaupasta ostettava sitruunamehu sellasessa keltasessa pienessä sitruunan näköisessä pullossa pelkkää sitruunaa? siis voisko sitä käyttää? se ois ainaski kätevä reissussa.

Vierailija
9/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mä sain sammaksen pois lapsen suusta ja omista rinnoista. Topsi puikolla sivelin lapsen suuta ja pumpulilla nännejä. Lähti aika nopeasti, muistaakseni jo päivässä helpotti kipu.

Vierailija
10/10 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huomaa selvästi.

Puolukka siveltynä suoraan nänniin, vichy, se kaupan sitruunatiiviste tai tuore hedelmä, kaikki käyvät. Mulla olis tuubi Daktarinia kaapissa, tuu hakemaan ennen reissua :)

Muista hoitaa lapsen suuta myös jokaisen syötön jälkeen, muuten se ei ikinä lähde rinnastakaan veke. Me siveltiin suu survottuun puolukkaan kastetulla topsypuikolla aina syötön jälkeen. Ja huuhdeltiin suuta lusikallisella vichyä. Mulla kesti kyllä lähemmäs viikon verran ennenkuin helpotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän