Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, mun ukko unohti taas kerran tulla kotiin

Vierailija
12.02.2009 |

oisko dementiaa vai naisissa taas?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps! Saiko ex koskaan tietää ettei Make ollukaan kotona? exän lähettämä viesti :) Kun oli menossa vieraisiin

"Meen porstaan Makea!"

Vitsi että mä nauroin kun Make oli meillä kylässä ja tiesin että mies on oikeesti menossa porstaan salarakastaan :)

Vierailija
2/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi harhailee juuri jossain "hukassa".

Totuus vaan taitaa tässäkin tapauksessa olla toisenlainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyörii rautakaupassa etsimässä poranteriä tai metsästysliikkeessä hakemassa ammuksia viikonlopuksi. Tai jos on huomannu että urheilusukat ovat reikäiset ja mennyt urheilukauppaan. Siellä törmäsi naapurin Kekeen ja ne meni olusille. Ei kai sen tartte heti naisissa olla?

Vierailija
4/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ostamassa sulle ystävänpäivälahjaa.

Vierailija
5/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän lähettämä viesti :) Kun oli menossa vieraisiin

"Meen porstaan Makea!"

Vitsi että mä nauroin kun Make oli meillä kylässä ja tiesin että mies on oikeesti menossa porstaan salarakastaan :)

Vierailija
6/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän lähettämä viesti :) Kun oli menossa vieraisiin

"Meen porstaan Makea!"

Vierailija
7/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaan on vahvempi taipumus, dementiaan vai vieraisiin?

Vierailija
8/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessämme ei (alkuvaiheessa eikä nyt) vahdita kumppania, mutta tapana on myös molemmin puolin informoida toista, jos palaamme kotiin mutkan kautta. Informoiminen on toisen huomioon ottamista.

Jos kumppanini yht'äkkiä yksipuolisesti lopettaisi tämän tavan, voisin olla melko varma siitä, että hänellä on jotain salattavaa.

Jaa, miksikö olen varma?

Parikymmenvuotisen yhteiselon aikana on kerran ollut kyseinen ajanjakso menossa, ja silloin puhelin oli visusti "vastaaja"-moodissa, päivät venyivät niin aamu- kuin iltapuolelta pidemmiksi eikä kumppani vain tullut ajatelleeksi ilmoittaa tästä, tai kumppani ei vain "sattunut kuulemaan" minun soittoani.

Niin, että en yhtään ihmettele, ettäkö ap:lla on tietynlainen kuva miehensä menosta mielessä.

Vierailija
9/9 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy nimittäin munkaan miestä. Se tosin saattaa johtua siitä, että kotona oottaa kaksi sairasta lasta, ripuloiva koira ja ei niin hyväntuulinen vaimo. Niinpä miehen mielestä nyt on otollinen aika tehdä vähän pitempää työpäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan