Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon meikkiä käytät

Vierailija
10.02.2009 |

Minä laitan joka aamu puuteria kasvoihin, tyopaikalla laitan huulipunaa ja ripsiväriä, muusta en välitä ja en sen jälkeen siitä välitä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siinä se työpäivän meikki.

Juhlatilaisuuksiin sitten vähän enemmän...

Vierailija
2/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän meikkivoidetta sekoitettuna kosteusvoiteeseen, valokynää silmien alle, ripsaria, pikkasen kajalia. Huulikiillettä, ja ehkä huulipunaa tai bronzeria.

Toisinaan sitten koko homma. Yritän kuitenkin aina laittaa luonnollisen näköisen meikin. En ikinä käytä tummaa huulipunaa, vaikka silmämeikkiä joskus käytän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meikkivoide, puuteri, poskipuna, ripsari ja huulikiilto. Olen kotiaiti ja tykkaan nayttaa aina siistilta. Ilman meikkia olen kuin kuoleman kielissa olevan nakoinen: kalmankalpea, verettomat huulet, vanhoja finniarpia, mustat silmanaluset.... : O

Vierailija
4/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lähes joka päivä puuteria ja peitepuikkoa naamaan, sit rajaukset silmiin ja ripsari, joskus käytän kulmakynää ja toisinaan huulikiiltoa, huulirasvaa käytän joka päivä. Joskus juhliin sitten myös luomiväriä ja meikkivoidetta. Sellaisina päivinä jolloin en poistu kotoa enkä tapaa ihmisiä en meikka ollenkaan mutta muulloin aina edes toi kevyt meikki.

Vierailija
5/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävyttävää kosteusvoidetta, puuteria,väriä kulmakarvoihin ja ripsaria..kauppareissulle vielä vaaleaa huulipunaa,puistossa riittää huulirasva:)

Vierailija
6/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteria en ole käyttänyt ikuisuuksiin ja mitään peitevoiteita en sitten teini iän jälkeen ole käyttänyt lainkaan.

Vierailija
7/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valehtelematta ollut ainakin viimeset 6kk meikittömät kasvot...tää raskausaika on tehnyt ihostani aivan fantastisen!

Vierailija
8/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta..

Suomalainen nainen luulee, että meikki = ripsari + puuteri + huulikiilto...

Vierailija
9/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt meikkivoide + puuteri, rajaus, luomiväri ja ripsari silmiin, rajaus ja huulipuna/kiilto, kevyesti poskipunaa. 35 min kellonsoitosta olen aamuisin ulkona, jos ei lasten vientiä.

Kotipäivänä ehkä puuteria, ripsiväriä, värillistä huulirasvaa, toisinaan ei mitään.

Vierailija
10/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ vielä kulmiin vähän väriä. Yleensä laitan vielä rajauksenkin mutta pelkällä ripsarillakin pärjää!

Niin ja huulikiillon asiaa ajaa huulirasva.

Vierailija
11/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpäivinä:

meikkivoide, peitevoide, valokynä, puuteri, poskipuna, kulmakynä, rajausväri silmiin, luomiväri (arkena 2 sävyä), ripsiväri, huultenrajaus, huulipuna tai kiilto

vapaapäivinä pois jäävät silmien rajaus, luomiväri, huultenrajaus ja punan korvaan aina kiillolla. Toisinaan myös peitevoide jää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi