Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoa vai ei? Kävin treffeillä, ja nyt en osaa päätellä tapaamisesta yhtään mitään

Vierailija
08.12.2008 |

Tapasin tuossa pari kk sitten netissä miehen, jonka kanssa sitten eka illasta asti osui kemiat todella hyvin yhteen. Siitä saakka ollaan oltu päivittäin yhteydessä ja vaihdettu pitkiä sähköposteja/istuttu iltakaudet mesessä ja soiteltu maratonpuheluita.

Tänä vkl tavattiin ensimmäisen kerran. Mies kutsui minut luokseen.

Menin, jäin yöksi vierahuoneeseen. Meillä oli hauskaa. Puhuttiin, naurettiin, tunnelma oli mielestäni välitön ja minulla ainakin oli mukavaa. Mutta ei kosketuksia, suudelmia, halauksia tms.

Erotessa mies sanoi että oli mukava tavata ja että olen tervetullut toistenkin. Sanoin että hän voisi tulla vasta vierailulle joskus, ja hän oli tähän myöntyväinen. Samoin hän sanoi että minun pitää tavata hänen äitinsä joku kerta, koska meillä on sama yhteinen, vähän erikoinen harrastus..

Illalla kun pääsin kotiin, mies tuli heti mesessä juttelemaan.Kysyin mitkä fiilikset tapaamisesta jäi, hän sanoi että "olet ok naisena ja ihmisenä".. eikä juurikaan muuta koska en halunnut tentata ja juttu luisui jo muille urille.

Nyt en sitten oikein tiedä mitä ajatella. Haluaako mies oikeasti tavata minut joskus vai ei? Onko tuo "olet ok" samaa kuin "ihan kiva" eli ei juuri minkäänlainen?

Auttaisitteko vähän..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan varma tieto.

ap

Vierailija
2/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan säikähti kun asiat alkoi edetä liian nopeasti. Miksi ette tavanneet jossain ravintolassa tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muuten lisäillä sen verran, että kun niitä fiiliksiä kyselin, hän totesi olevansa ujo ja ihmetteli enkö huomannut sitä kun tavattiin.

Aiemmin, ennen tapaamista, hän kertoi että hän ei ekoilla treffeillä suutele tai mitään muutakaan, on siis ns. herrasmies.

ap

Vierailija
4/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi.

Vierailija
5/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran äidilleenkin se haluaa sut jo esitellä :)

Vierailija
6/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi kuulostaa tosi hyvältä. Ujo tai ei, mun mielestä on kunnioittavaa ja kunniallisempaa jotenkin ettei ekalla kerralla mene sänkyyn. Se, että mies heti erottuanne tuli taas juttelemaan kertoo, että mies varmasti tykkää susta. Malttia vaan, hitaasti hyvä tulee :-)

Vaikka tiedän kyllä itsekin, ettei malttais edetä niin hitaasti, kun itse jo "tietää", mutta niin ne viisaammat väittää että kärsivällisyys palkitaan! Yritä antaa aikaa miehen selvittää itselleen, mitä sua kohtaan tuntee. Jos kovasti vaadit tietää fiiliksiä heti, se voi olla vähän turn off miehelle.

Yleensä ottaen miehet ei sano, jos eivät tarkoita. Eihän miehen olis tarvinnut vielä erotessa ottaa mitään kantaa seuraavaan tapaamiseen? Ja hei, eikö ole kuitenkin kivampi, ettei mies ala väittää ensi tapaamisella että hän jo rakastaa? Itse en sellaista ainakaan uskoisi...

Vierailija
7/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vielä itse tuli HETI sun kanssa mesettää...

Kaikki vaan ei tykkää ekoilla treffeillä mistään... puuhista...

Ja jos teillä oli kivaa ja välitöntä, se kertoo jo paljon!

Voithan sä tiedustella varovasti.... tai sit sanot sille suoraan et se on sun mielestä ihana ja kiinnostava.

Vierailija
8/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivosta :)

Meillä on tosi pitkä välimatka, siksi sitten jäin yöksi kun päivä vaihtui nopeasti iltaan.. ja kun tapaamista sovittaessa oli puhetta että yöpaikka tarvittaessa löytyy vierashuoneesta.

Just sitä mietin, miten erilaista tän miehen kanssa kaikki jotenkin on ollut alusta saakka. Jo ensimmäisestä illasta asti.. kun olin tuntenut hänet viikon, olin jo kertonut itsestäni enemmän kuin ihmiselle jota tapailin vuoden! Ja kun tavattiin, minua ei jännittänyt yhtään (ei tapaistani) ja olin hänen seurassaan täysin oma itseni, ihan kuin olisin tavannut vanhan tutun. Olihan se mukavaa :)

Lopetan tenttaamisen ;) Kaduin asiaa jo heti kun kysyin, ja senkään takia sen sitten udellut fiiliksistä sen enempiä.

Joten jään odottamaan toiveikkaana että tavataan vielä eikä kyläilykutsut olleet pelkkää sana helinää..

Ap :)

Vierailija
9/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kirjoittelua, sittemmin tekstailua ja puhelimessa puhumista...

Parin kuukauden jälkeen tavattiin ensimmäistä kertaa... Keitettiin kahvia ja juteltiin, yöksi mies ajoi kotiinsa (välimatkaa oli vain reilu 100km), Minulle jäi kuva, että ei kai se mihinkään johda, jotenkin vaikutti vaivautuneelta ja niin poies päin... Parin päivän kuluttua tipahti postikortti, jossa sanoi, että olisi kiva taas nähdä uudestaan ja jo seuraavana viikonloppuna tuli käymään.

Ei vieläkään kummempaa, käytiin kävelyllä koirien kanssa ja syömässä - taas erotessa jäi epätietoisuus tulevasta....

Pari viikkoa tuosta sitten tuli taas käymään, otti minut ja poikani kyytiin ja käytiin hänen kotonaan - tapasin molemmat vanhemmat. Ajeltiin takaisin meille ja jäi yöksi... Ei silloinkaan vielä sen kummempia...

Tuon jälkeen ei minulla kuitenkaan enää ollut epätietoisuutta, nyt ollaan oltu naimisissa reilu kuusi vuotta ja kolmas yhteinen lapsi tulollaan... Toivotan onnea sinulle ap, tuollaisia ne ujot miehet saattavat olla.

Vierailija
10/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että pitäisi sinusta kaverina.

Vierailija
11/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halusi tavata uudestaan sekä tuo heti mesessä juttelu.

Kutsu mies vastavierailulle.

Vierailija
12/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan..

Vierailija
13/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teille jäi kummallekin hyvä fiilis, kyllä se siitä pikku hiljaa rauhassa suhteeksi kehittyy.

Älähän hoppuile.

Vierailija
14/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nukuin vierashuoneessa.."

Äijällä meni maku.. hän LUULEE nyt että SINÄ pidät HÄNTÄ vain KAVERINA. Sinun olisi ehdottomasti pitänyt "pyllistää" miehelle..

t: Mies

Vierailija
15/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teitä miehiäkin on kahta sorttia. Sinunlaisiasi ja hänenlaisiaan ;)

Vierailija
16/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on kahta sorttia. Niitä jotka tykkäävät naisista ja niitä jotka eivät.. ;)

Vierailija
17/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä alussa viikon, vaikka tavattiin joka päivä. Selitys oli myöhemmin se, että halusi antaa itsestään kuvan herrasmiehenä joka ei vonkaa vaikka kuinka haluaisi.. ja itse jo huolestuin onko mussa jotain vikaa.

Vierailija
18/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että hän pitää sinua kaverinaan.. :/

Vierailija
19/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit?

Ensin ajattelin, että kaverisuhteelta kuulostaa. Hän ehkä pitää sinusta todella paljon kaverina, ja toivoo rakastuvansa. PHah, enhän tietty tiedä mitään siitä. Itsellä vain kerran kävi niin, että koitin pitkään rakastua netissä tapaamaani mahtavan kivaan mieheen, mutta en vain rakastunut, enkä ymmärtänyt miksi. En vain.Se taisi olla hänestä kurjaa, kun hän kuitenkin piti minusta. En kumminkaan yrittänyt olla ilkeä. :/

Vierailija
20/27 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastaus oli "ok naisena ja ihmisenä", silloin ojn sekä vetovoima että luonnepuoli kunnossa. Pelkkä "ihmisenä" siis tarkoittaa sitä sielujen sympatiaa ja muuta, "naisena" sitä seksuaalista puolta.

Näin miettii optimisti. Ehkä mies kaipaa vähän lisävarmistusta siihen, että sinäkin olet nimenomaan seksuaalisesti(kin) kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän