Menisitkö töihin jos ei ole kuumetta, räkä valuu, yskittää ja kurkkuun sattuu?
On mulla saikkua keskiviikkoon asti, mutta mietin että viitsinkö jättää hommia rästiin
Kommentit (17)
mulla siis on kurkku kipeä ja yskittää, mut se alkoi vasta töissä
pystynyt edes kahvia juomaan kurkkukipunsa takia. Vaikka toisaalta, haluan nukkua huomenna pitkään, että miksi kiirehtisin
jos tk-apulainen lääkäriaikaa tyrkyttää, niin tottahan sen otan. Olis mulle kelvannut sairaanhoitsunkin todistus.
Opiskelen työn ohella ja oppilaitos maksaa opiskelupäiviltä, työnantaja ei. Hain todistuksen vain jotta saisin minulle kuuluvat korvaukset. Ei mua sinne opiskelemaan edes kiinnosta mennä
Itse en kyllä ihan vielä noilla oireilla menisi edes lääkäriin, jos kunto muuten suht ok.
muistiinpanoja niiltä ääliöopiskelukavereilta. Vaikka toisaalta ei mua ne oppiaineet kiinnosta pätkääkään ja samat tiedot löydän netistä.
Torstaina on kyllä yksi tentti ja siihen menen, koska en viitsi vaivaantua uusintaa tekemään omalla vapaa-ajallani
Asiakaspalvelussa ei ole kovin mukavaa,jos koko ajan niistelet ja röhit..asiakkaat voi kaikota luota ja samalla koko työpaikkasi saa huonoa kuvaa,kun pidetään työntekijöitä kipeänäkin töissä,sillä ei asiakas tiedä onko sulla kuumetta vai ei!
Ei kukaan lääkäri saikkuakaan tuosta kirjoittaisi.
Ellei sitten itse "lisää" oireita pahemmiksi ja sellaiseen en minä alentuisi.
ja tottakai minä itselleni 3 vapaapäivää otan
jos olisin niin kipeä että tartutan muut. Teen lisäksi työtä äänelläni, joten kova kurkkukipu on hyvä syy sairaslomalla - kuumeella tai ilman.
Ja todellakin saa saikkua ilman kuumetta. Tiettyjä asiakaspalvelutilanteita kun ei voi hoitaa räkä valuen ja päälle köhien, järjenkin tulee pelata. Eikä muiden tartuttaminen suotavaa.
kaikki työtoverini. Tervetuloa vaan!
A) jos on kerta sairas, niin silloin ei mennä töihin tartuttamaan toisia.
B) Kun sairauslomatodistus on kädessä, niin silloin ei voi oikeasti mennä töihin. Syynä on se ettei vakuutus korvaa mitään työaikana sattunutta vahinkoa/ tapaturmaa yms. kenellekkään.
C) parempi hoitaa itsensä ajoissa kuntoon, kun olla puolikuontoisena töissä ja mahdollisesti pitkittää parantumista.
Mä en ymmärrä sitä miksi pitää tulla töihin sairaana. Se ei hyödytä ketään, kaikkein vähiten itseään.
Ravintolan keittiöön ei ole mitään asiaa tossa kunnossa.
mut jos sulla on, niin pysy kotona! Kollegasi eivät tahdo tartuntaa.