Lupaan, etten tahallisesti loukkaa täällä ketään -ketju
Olen jonkin aikaa seuraillut tätä palstaa. Hämmästyksekseni monet täällä ilkeilevät toisilleen ja selvästi ihan tarkoituksella. Minä annan pyhän lupaukseni, enkä tahallani halua pahoittaa kenenkään mieltä kirjoituksillani. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, saanko yhtään kaveria tähän ketjuun.
Kommentit (16)
Aiheesta saatan nuhteita kyllä antaa, mutta yritän tehdä sen kohteliaasti.
vapaasti. Normaalijärkisenä ihmisenä en voisi koskaan loukkaantua jonkun anonyymin vierailijan heitoista. Nettikeskusteluissa kuuluukin kärjistää.
Enkä olekaan koskaan haukkunut ketään. Olen hämmästellen lukenut ketjuja, joissa haukutaan toisia.
en tykkää edes nimettömänä heitellä herjoja..
Sanon mitä sanon ja se pitää paikkaansa ja seison sen takana..
Kiva kuitenkin tietää etten ole ainoa, jolle palstan ilkeilijät aiheuttavat pahan mielen. Ystävällisesti
ap
koska täällä EI ilkeillä niin paljon. Jätän itse ilkeilemättä kokonaan.
Mummoäideille, oviskyttääjille, teiniäideille, white trashille, mutakuonoille, mustalaisille, uskiksille tai muillekaan friikeille....
En ole ikinä ilkeillyt tai loukannut ketään - ainakaan tarkoituksellisesti. Ja palstaillut olen vuodesta 2002 :)
Minäkään en halua ilkeillä kellekään tarkoituksella. Sen verran sanon vielä, että täällä sanon kyllä suorempaa asioita kuin mitä esim. ystävilleni sanoisin, koska täällä useat juuri kaipaavat ulkopuolisen ja tuntemattoman mielipidettä. Jos esim. ystäväni olisi juopon kanssa parisuhteessa, niin en ehkä niin helposti sanoisi, että 95%:ssa tapauksista voi heittää kirveen kaivoon kuin mitä täällä saatan sanoa. Silti täälläkään ei ole koskaan tarkoitus kenellekään ilkeillä.
ole koskaan loukannut ketään. Mutta joskus pitää ihmiselle sanoa napakasti, aina ei voi silitellä poskelle. Mutta koskaan tarkoituksena ei ole toisen loukkaaminen.
Jotkut aiheet ovat sellaisia, että aina joku kokee asian ilkeilynä. Itse asiassa pitäisi kirjoittaa hyvin harvoista asioista, ettei loukkaisi ketään tahtomattaan. Keskustelupalstahan tämä kuitenkin on. Onhan täällä paljon ihan selkeitä piruilumielessä tehtyjä juttujakin.
Täällähän oli joku jo kirjoittanut samasta aiheesta näköjään. Itse kirjoitin siitä juuri myös.
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Tylsää on. Ruvetaanko haukkumaan jotain? Mamuja? Rasisteja? Läskejä? niistä irtoo aina hyvät....
Olen aina yrittänyt paremminkin antaa tukea ja rohkaista. Joillekin tämä tuntuu enemmän olevan reality-viihdettä, jossa linjana on mitä ilkeämpää, sen hauskempaa.
Olen ihmetellyt samaa...