Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaan, etten tahallisesti loukkaa täällä ketään -ketju

Vierailija
06.12.2008 |

Olen jonkin aikaa seuraillut tätä palstaa. Hämmästyksekseni monet täällä ilkeilevät toisilleen ja selvästi ihan tarkoituksella. Minä annan pyhän lupaukseni, enkä tahallani halua pahoittaa kenenkään mieltä kirjoituksillani. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, saanko yhtään kaveria tähän ketjuun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa...

Vierailija
2/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta saatan nuhteita kyllä antaa, mutta yritän tehdä sen kohteliaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaasti. Normaalijärkisenä ihmisenä en voisi koskaan loukkaantua jonkun anonyymin vierailijan heitoista. Nettikeskusteluissa kuuluukin kärjistää.

Vierailija
4/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olekaan koskaan haukkunut ketään. Olen hämmästellen lukenut ketjuja, joissa haukutaan toisia.

5/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
6/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää edes nimettömänä heitellä herjoja..

Sanon mitä sanon ja se pitää paikkaansa ja seison sen takana..

Vierailija
7/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuitenkin tietää etten ole ainoa, jolle palstan ilkeilijät aiheuttavat pahan mielen. Ystävällisesti

ap

Vierailija
8/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska täällä EI ilkeillä niin paljon. Jätän itse ilkeilemättä kokonaan.

Vierailija
9/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoäideille, oviskyttääjille, teiniäideille, white trashille, mutakuonoille, mustalaisille, uskiksille tai muillekaan friikeille....

Vierailija
10/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ilkeillyt tai loukannut ketään - ainakaan tarkoituksellisesti. Ja palstaillut olen vuodesta 2002 :)

Vierailija
11/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua ilkeillä kellekään tarkoituksella. Sen verran sanon vielä, että täällä sanon kyllä suorempaa asioita kuin mitä esim. ystävilleni sanoisin, koska täällä useat juuri kaipaavat ulkopuolisen ja tuntemattoman mielipidettä. Jos esim. ystäväni olisi juopon kanssa parisuhteessa, niin en ehkä niin helposti sanoisi, että 95%:ssa tapauksista voi heittää kirveen kaivoon kuin mitä täällä saatan sanoa. Silti täälläkään ei ole koskaan tarkoitus kenellekään ilkeillä.

Vierailija
12/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan loukannut ketään. Mutta joskus pitää ihmiselle sanoa napakasti, aina ei voi silitellä poskelle. Mutta koskaan tarkoituksena ei ole toisen loukkaaminen.

Vierailija
13/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aiheet ovat sellaisia, että aina joku kokee asian ilkeilynä. Itse asiassa pitäisi kirjoittaa hyvin harvoista asioista, ettei loukkaisi ketään tahtomattaan. Keskustelupalstahan tämä kuitenkin on. Onhan täällä paljon ihan selkeitä piruilumielessä tehtyjä juttujakin.

Vierailija
14/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli joku jo kirjoittanut samasta aiheesta näköjään. Itse kirjoitin siitä juuri myös.

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Vierailija
15/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on. Ruvetaanko haukkumaan jotain? Mamuja? Rasisteja? Läskejä? niistä irtoo aina hyvät....

Vierailija
16/16 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yrittänyt paremminkin antaa tukea ja rohkaista. Joillekin tämä tuntuu enemmän olevan reality-viihdettä, jossa linjana on mitä ilkeämpää, sen hauskempaa.