Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tiukkis? Kilahdin miehelle... ov

Vierailija
01.02.2009 |

Meillä on yhteinen kummipoika (miehen siskon poika), jonka luona ei olla ehditty käymään ja olevinaan on aina ollut jotain menoja jne... Ollaan viimeksi käyty ajan kanssa ristiäisissä. Poika täytti nyt 1v ja tänään oli synttärit.

Lähetin miehen eilen ostamaan lahjaa yksin kun vannotti kovasti että osaa kyllä sen ostaa.

No osti sitten halvimman mahdollisen potan ja n. 50 sentin arvoisen muoviauton.

Ilmoitin ettei kelpaa, 1v lahjan täytyy olla arvoltaan vähän enemmän kuin 5€.

Mies sitten kiukutteli että rahallako vaan on väliä? On kai sillä nyt väliä jos ei edes aikaamme olla annettu pätkän vertaa...

Oltiin sitten menossa ja sanoin että käydään vielä ostamassa jotain, ja mies laittoi kummipojan vanhemmille viestin että myöhästytään kun etsitään lahjaa.

Siis mitä hittoa... Eihän nyt kukaan viitsi tunnustaa että lahjaa ei ole hankittu ajoissa vaan etsitään sitä siwoista sunnuntaina kun kunnon kaupat ei ole edes auki...

Ilmoitin miehelle että voi tuoda minut kotiin ja sanoo siellä että minulla oli huono olo. En yksinkertaisesti ilkeä näyttää naamaani siellä.

Liioittelenko vai onko tuo mies oikeasti vähän tyhmä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään. Olisit itse - ajan kanssa, harkiten ja miettien tarkkaan käynyt hyvissä ajoin ostamassa kummilapselle arvoisensa lahjan. Nythän miehesi oli vain rehellinen.

Vierailija
2/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et mennyt mukaan. Et ole käynyt muutenkaan melkein vuoteen ja nyt et sitten mene tuollaisen takia.

Olisit mennyt ja laittanut rahaa sinne pottaan niin paljon että olisi tuntunut riittävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein, anna miehesi itse hävetä ns. lahjoineen...

Vierailija
4/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sun poisjäänti oli todella rimanalitus pahimmasta päästä!

Vierailija
5/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla jo tiedätte molemmat ostaa lahja ajoissa, eikös juu

PS. SINA JA MIEHESI olette tyhmiä

Vierailija
6/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin sen ettei lahjan ostamista voi anta miehen vastuulle. mun mies osaa osta ihania lahjoja mulle ja meidän lapselle mutta muille ei osais kunnon lahjaa ostaa.

jos sinulla ei ole aikaa lahjaostoksille niin tilaa netistä ensi kerralla. näin mä hankin kaikki joululahjat viime vuonna.

miehillä puuttuu kyky hoitaa tollaset jutut ja se että kertoi siskolleen että etsitte lahjaa kun juhlat jo oli alknau oli kyllä aika tökeröä..

ihan syystä, mä hoidan meidän perheessä kaikki muistamiset :D

Vierailija
7/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni miehen tehtävä lahjan ostaminen.

Vierailija
8/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen myöhään olet miestäsi patistellut lahjan kanssa. Vai osaako mies yleensä hoitaa nuo jutut? Ei tietenkään ole sinun asiasi ainoastaan tuo muistaminen, mutta jos miehen ominaisuudet on tiedossa, niin sitten olisi itse kannattanut jo viikko sitten viimeistään olla lahja-asioissa liikenteessä.

Noloa myös se, että sinä jättäydyit kyydistä. Kuin myös se, että miehesi ilmoittaa tekstarilla olevanne lahjanetsinnässä..

Melkeinpä voisin veikata, että nämä tapahtumat ovat ottaneet sijaa porvoossa ;)..

Vierailija
9/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni miehen tehtävä lahjan ostaminen.

Vierailija
10/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy viimetipassa ostamiseen oli siis se että meidät kutsuttiin vasta perjantaina ja lauantaina siis mies lähti lahjaa ostamaan.

Toiveena oli potta joten oletin ettei mies voi sitä ryssiä. Ja kehotin ostamaan potan lisäksi jonkun pienen jutun vielä, minkä meidän tyttö voi serkulleen antaa.

Äkkiseltään siis joku baby björn pottatuoli ja pieni 1-vuotiaalle sopiva lelu olisi ollut ihan ok lahja. Ei tullut mieleenkään että mies etsii halvimmat mahdolliset kamat, mitkä siis tosiaan myös näyttää halvalle...

Olen raskaana ja varmaan nyt senkin takia vähän kihahti helposti. Eikä tämä raskaus ole ollut ihan helpoimmasta päästä joten minun huonovointisuutta tuskin ihmetellään sen enempää.

Pitää mennä ensiviikonloppuna käymään uudestaan ja pahoitella tätä tämänpäiväistä.

ap

Vierailija
11/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä opit tästä sen, että käyt ensi kerralla ostamassa lahjan ajoissa.

(Ja kai te nyt jo vuosi sitten tiesitte, että lapsi tulee täyttämään yksi).

Mutta ollaan mekin miehen kanssa haettu jotain R-kioskilta ja pokkana vaan menty juhliin, jos kiire on tullut. Ja voihan siihen lyödä rahaa lisäksi ja sanoa, että ostaa jonkun yöpuvun tms. jos tuntuu, ettei riitä.

Oikeasti, yksivuotias ei paljon tarvitse. Olisitte voineet viedä miehen ostamat lahjat ja sitten myöhemmin ostaa ns. parempia lahjoja, mistä on sitten enemmän iloa isommalle lapselle.

Miehesi käyttäytyi ihan ok, sen viestin tietysti olisi voinut muotoilla toisin.

Mutta noita sattuu, kukaan ei ole täydellinen - ja kieltämättä näissä raskaushöyryissä saattaa itse kukin seota.

Vierailija
12/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivan hyvin olisi voinut sanoa, ettette ehtineet mieleistänne pottaa hakemaan (se BabyBjörn), vaan tuotte sen lähiaikoina. 1-vuotias kun tosiaan ei osaa niitä paketteja vielä kaivata.

Veikö mies nyt sen kuppaisen potan ja leluauton?

Olisin kyllä minäkin kilahtanut, raskaana ollessa varsinkin.

Vierailija
13/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte sitten toisen kerran yhdessä.

Vierailija
14/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivä tai kummius eivät voineet olla enää yllätys. Vuosi sinulla on ollut aikaa hankkia lahja, jo ennen raskauttasikin...

Vierailija
15/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntöissti, ainakin omani..

Mutta olisin kans kilahtanut, mut mennyt kuitenkin synttäreille. Olisin kertonut ihan takuuvarmasti kummipojan äidille, et "voitko käsittää.. " ja kertonu koko jutun, se olis varmaan vaan naurattanut jälkeenkin ja kummipojan isä tuskin olisi ollut moksiskaan edes pottalahjasta :D

Vierailija
16/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa huono tekosyy tuokin että vasta perjantaina tuli kutsu. Vai etkö muistanut että kummipoikasi täyttää vuoden? Siis etkö muka olisi ostanut lahjaa jos kutsua ei olisi tullut?

Mun on niin vaikea käsittää tällaista viime hetken tunaamista.

Mä tiedän että kummilapsella on kesällä synttärit ja nyt jo mietin sopivia lahjoja ja ostan sen hyvissä ajoin.

Vierailija
17/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi typerystä yhdessä... mitähän lapsestanne tulee?

Vierailija
18/18 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntöissti, ainakin omani..

Mutta olisin kans kilahtanut, mut mennyt kuitenkin synttäreille. Olisin kertonut ihan takuuvarmasti kummipojan äidille, et "voitko käsittää.. " ja kertonu koko jutun, se olis varmaan vaan naurattanut jälkeenkin ja kummipojan isä tuskin olisi ollut moksiskaan edes pottalahjasta :D

Ja miestä olis pilkattu niin huolella, että seuraavilla lahjaostoksilla sillä olis ajatus mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä