Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi kipeänä...

Vierailija
28.01.2009 |

2-vuotias poikamme on ollut nyt kuumeessa ja kovassa yskässä viikon verran. Olen ollut hänen kanssaan sairaslomalla työstäni kolme päivää ja ollaan vielä huominenkin todennäköisesti, sillä ollaan menossa iltapäivällä lääkäriin. Lapsen isä, joka ei asu kanssamme, mutta jonka kanssa meillä on lapsen yhteishuoltajuus on nyt "kateellinen" minulle, koska "saan" olla kotona, pois töistä ja ehdotti nyt, että hän olisi huomisen lapsen kanssa kotonaan ja minä menisin töihin. Eli toisinsanoen, minun pitäisi viedä poika hänen luokseen illalla. Tietysti en tähän suostunut, vaan aijon olla itse lapseni kanssa kotona, kun hän on kipeä ja korkeassa kuumeessa, enkä todellakaan lähde viemään häntä paikasta toiseen vain siksi, että isä saisi viettää "vapaa päivän" huomenna!

Haluaisin vaan kysyä, että onko hänellä edes laillista oikeutta olla työstään pois lapsen sairauden vuoksi, kun ei ole hänen hoitoviikonloppunsa edes kyseessä ja minä olen kuitenkin lähivanhempi, jonka kanssa lapsi asuu ja on isällään sovitusti jokatoinen viikonloppu. Eli onko jollain tietoa tästä?

Kiitos paljon jo etukäteen!! : )

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla