G: Kuinka usein miehesi nuolee pilluasi?
Kommentit (11)
Mieheni kyllä useinkin oma-aloitteisesti niin tekee, ja sen kun - en vain saa siitä suurtakaan nautintoa. Ei johdu niinkään miehen taidoista, vaan siitä, että minulla ylipäätään vaikeuksia saada muuten kuin tietyllä tyylillä, " oman käden kautta" . Kun siis miehelläkin yleensä motiivina minun miellyttämiseni, en halua, että " turhaan" joutuu noihin hommiin. Tietysti, jos selvästi itse sitä haluaa, antaa mennä vaan. :)
Tykkään enemmän nuolemisesta kun sormista.
Harmillista. Eka poikakaveri nuoli aina kun sekstailtiin ja jaksoi nuolla vaikka kuinka kauan.
Ajattelen ettei vittu ole kovin kaunis.
jota hän tekee esileikkinä lähes joka kerta sekstaillessamme.
Jostain syystä se ite tykkä tosta hiveesti. Ei aina edes halua panna, vaan pelkästään nuolla. Saattaa vain tulla ja nuolla kun makaan sohvalla katsomassa telkkaa ym
Viimeksi eilen illalla, kesken Suomen matsin (jota oli kyllä kattomassa!) kun tulin viereen silkkisessä aamutakissani, niin ei voinut mies vastustaa vaan alko heti hipelöimään ja kohta oli jo nuolemassa, kyllä teki kutaaaaa :D
Taidankin olla harvinainen;)
Sormipelillä parempi, mut synnytyksen jälkeen kaikki kosketus sinne alueelle tuntuu suorastaan hirveeltä. Synnytyksestä 4kk...
Useamman kerran viikossa yleensä siis.
Mullakin aikaa tokasta synnytyksestä 6 kk ja parisen kuukautta on seksi tuntunut hyvältä. Aloitettiin seksielämä 5 vk synnytyksen jälkeen ja ne vajaat 3 kk kiristi ja tuntu tosi inhottavalta..mulle tehtiin eppari ja tikit siellä varmaan jotenkin kirras, mutta ilmeisesti nyt parantuneet kun ei tunnu enää missään :)
t. 6