Vaatevinkkejä raskaanaolevalle!?
Kommentit (13)
Oli huomattavan paljon mukavampi olo ja näytti siistimmältä, kun saattoi olla sopivan kokoisissa siisteissä housuissa.
Minulla oli raskausaikana käytössä yhdet mustat suorat äitiyshousut, jotka kävi joka lähtöön. Hienomman paidan kanssa juhlissa ja villapaidan kanssa kauppareissuilla. Kotona voi sitten pitää vaikka niitä vanhoja verkkareita. Vyötäröä sai säätää isommalle mahan paisuessa.
Osta edes ne yhdet niin elämä helpottuu kummasti eikä tarvitse sen jälkeen miettiä.
ne on kaikki sellaisia lanne-mallea jotka loppuu vähintään 10 cm navan alle niin mahtuu hyvin vaikka maha on jo hirveen iso. Lisäksi ostin hennesiltä sellaset suht siistit mustat verkkarit, joita kanssa käytän vaihtelun vuoksi.
RV 22+0
Onhan niille sitten käyttöä seuraavien kuukausien ajaksi kuitenkin.
komppi kunnollisille äitiyshousuille. mä en tykännyt mistään virityksistä. masutuubi on tietty mahdollisuus myö
Käytin jo silloin joko äitiyshousuja tai sitten mitä vaan tavallisia niin, että jätin napit/vetskarin auki ja laitoin vyön ja päälle niin pitkän yläosan ettei vahingossakaan pikkarit pääse vilahtamaan.
Hyvin menivät kaksi raskausaikaa.
Osa on sellaisia, että niitä voi käyttää ihan normaalistikin. Esim. mun yhdet mammafarkut sopii ihan ilman raskauttakin. Mutta nyt raskaana ollessa ovat todella passelit. Merkki on Tete-a-tete.
Kampin Vero-Moda myy myös Mama Licious -äitiysmerkkiä. Katsoin juuri kierroksellani, että niillä oli todella siistit ns. suorat housut toimistotyöhön.
Vatsa kasvaa sitten todella nopeesti, joten ei kun mammavaatekauppaan niin onpahan vaatteet jo valmiina.
kaytan viela vanhoja housuja bellabandin kans, niin saa jattaa napit tai ehka vetskarinki auki.
Hei kaikki! Minkälaisia housuja olette käyttäneet, kun vatsa on jo pyöristynyt sen verran, että vanhat housut kiristää ja ahdistaa, mutta äitiyshousuja ei vielä viitsi hankkia!? Ei kohta kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea, kun vanhat kulahtaneet verkkarit vaan juuri ja juuri tuntuu kohtalaisen siedettäviltä...