Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tekisit jos kaverisi mies yrittäisi iskeä sinua vappubileissä?

Vierailija
01.05.2008 |

Kertoisitko kaverillesi? Lähtisitkö miehen peleihin mukaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä seikkailukumppaneita löytää muualta, ei tartte kavereiden omiin koskea ;)

Vierailija
2/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille riittää kun vähän jutskaillaan mukavia, ni se on heti iskemistä.. Sulla ei taida varsinaisesti olla paljoo vientiä kun kaveris miestä ja sen kännisekoilua pohdit oikeen täällä vauva-lehden palstalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tosi härski iskuyritys niin sanoisin miehelle itselleen suorat sanat, mutta en kertoisi silloinkaan kaverille.

Mikä on muuten sikäli epäloogista, että itse kyllä haluaisin tietää jos mieheni yrittäisi iskeä muita naisia... Sitä on näköjään paljon helpompi pitää pikkujuttuna kun kyse ei ole omasta miehestä.

Vierailija
4/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menenkin heti jutteleen kaverille että onhan tämä varmasti ookoo.

Vierailija
5/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menisin istumaan muiden seuraan niin tiiviisti, ettei mies voisi iskeskellä.

Vierailija
6/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos se iskeskely jäisi siihen. En viitsisi tehdä asiasta mitään numeroa.

10

Vierailija
7/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mun kaverit on valinneet miehiä, jotka on mun mielestä mahdollisimman ällöjä.

Vierailija
8/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jostain syystä mun kaverit on valinneet miehiä, jotka on mun mielestä mahdollisimman ällöjä.

Vierailija
9/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi kaverille, sillä näin on monta kertaa käynytkin (olen ihan siedettävän näköinen) joten olen näihin tottunut,

mutta sitten taas jos oma mieheni yrittäisi iskeä ystävääni (niin kuin on joskus tehnytkin ja onnistunutkin) tämän haluaisin tietää. Vaikka toisaalta tiedänkin jos mies lähtee kaveriporukalla niin varmasti kännipäissään flirttaa naisille. Enpä voi kieltää etten itsekkään niin tekiisi, siis miehille.

Vierailija
10/10 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin luulee olevansa. Vaimo näyttelee, ettei tajua mitään ja ukko yrittää suunnilleen jokaista. Joskus jopa onnistuen.

En ole sanonut vaimolle, kun toisessa yhteydessä kun on nähty, niin kulissit on niin vankasti pystyssä, ettei tee mieli horjutella niitä. Vaikka mies tekis mitä, niin todennäköisesti vaimo pysyis vierellä tai uskois vakuuttelevaa miestään ja syyttäisi viestintuojaa. Eli ei kiitos, en puutu toisten parisuhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi