GALLUP:Minkäläinen sairaus on teidän lapsella?
Kommentit (16)
Mutta jos siihen liittyy esim. karsastusta, niin sitten on kyse sairaudesta. - 6
täällä eräs likinäköinen jo nykyään aikuinen ihminen, jolla oli lapsena toispuolishalvaus, paha atooppinen ekseema, lukuisia allergioita (kerran anafylaktinen shokki), astma, sydämen sivuääni ja muita kammotuksia. Käyn töissä, mulla on perhe ja palkkakin alkaa nelosella. :)
Kiitos viestistäsi. Lapseni on täydellinen juuri sellaisena kuin on, mutta kieltämättä välillä huolettaa tulevaisuus.
Jatketaan siis lujasti tulevaisuuteen uskoen :)
t. 9
Järkyttävää ihottumaa takapuoli täynnä ja lisäksi esinahka jatkuvasti tulehtunut. Katsotaan, mitä tapahtuu, kun lopulta pääsee parin kuun päästä ympärileikkaukseen.
Kuopuksella F83, neurologisen kehityksen erityisvaikeus ja astma
1. lapsi (8v):
Astma, atopia, ruoka-aine ja siitepöly allergioita + keliakia (todettiin talvella).
2. lapsi (6v):
Astma, paha atopia, ruoka-aine allergioita ja liimakorva.
3. lapsi (4v):
Paha atopia, ruoka-aine allergioita ja liimakorva.
4. lapsi (2v):
Atopia ja ruoka-aine allergioita.
Mulla ja miehellä:
Astma, ruoka-aine ja siitepöly allergioita, paha atopia. Itselläni oli lisäksi lapsena paha liimakorva.
Mutta haluaisin tietää että onko teillä joilla useampi lapsi sairas, myös vanhemmilla samoja sairauksia?
itsellä dg vaikea masennus ja vaikeahoitonen psykoosi, astma ja kohta diabetes jos en laihdu. Olen töissä ja työkykyinen
Ja pienenä sairasti 2 x korvatulehduksen. Muuten ei oo sairastanu mitään. Viimeksi ollut nuhakuumekin alle vuoden vanhana. Nyt 4v
taida ihan sairauksia olla mutta keuhkoissa ccam tulossa poistettavaksi leikkauksella ja jo poistettu ruokatorven kahdentuma..
toinen terve
Kuopuksella kaikkea " pikku" skräbää, kehitysvamma ja aivopoikkeamat päädiagnoosina ja tunnistamaton syndrooma.
Meillä siis kaksi lasta, voimani eivät varmaan riittäisi enää kolmanteen.
Miehellä allergioita, mulla ei mitään.
atopia, huono näkö (jos tämä nyt edes sairaus on :))