Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnärin lastenhoitaja vastaa kysymyksiin

Vierailija
29.04.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitellessaan soittavat kelloa ja pyytävät apua? Itse tein näin 3vrk kun halusin opetella imetystä, eikä se meinannut sujua. Muutenkin olin juuri itkevä uneton äiti, jonka vauva itki ja imi rintaa 24h. Taisi hoitajat olla varsinkin yöllä hiukan käärmeissään, vai mitä sinä olet mieltä?

Mutta imetys sujuu ja olen siitä äärettömän onnellinen!!!

Vierailija
2/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uusi synnyttäjä tulee osastolle, katsokaa hänen papereitaan ennen petisijoitusta. Ei kannata laittaa samaan huoneeseen kaksosten äitiä ja äitiä, joka on menettänyt toisen kaksosista keskenmenossa. Vaikka se vauva siinä kainalossa on ihana, niin sitä toista vauvaa kaipaa kovasti juuri synnyttäneenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa vaarassa lapsi oli ?

Vierailija
4/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ilmeisesti puristuksissa syntyessään ja veri mennyt tärkeimpiin elimiin, sydämeen ja aivoihin iholta. Tavallinen tilanne, ei vaarallinen.

lh

Vierailija
5/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina välillä kauhutarinoita siitä, että synnyttäneet ovat sektion tai tosi rankan synnytyksen jälkeen niin poikki, etteivät olisi jaksaneet hoitaa vauvaansa koko ajan, mutta pakko oli, koska apua ei sairaalassa saanut. Ja piti itse vaihtaa lakanat, vaikka hb 90 jne.

Mielipiteesi näihin?

Vierailija
6/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vaihtuvat asiakkaat ja vaihteleva , monipuolinen työ, ikävintä kiire ja työn raskaus, varsinkin yöt ja valittavat, tyytymättömät ihmiset.

lh

Vierailija
7/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rehellinen vastaukseni on , että ei ole.

Anteeksi vastaukseni viipyminen, vastaaminen koneeltani oli jostain käsittämättömästä syystä estetty

lh

Vierailija
8/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota, positiivisuus on aivan luontainen ominaisuuteni

lh

Vierailija
9/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten jaksat tai lohdutat babybluesista tai muuten vaan hormonimyrskystä kärsivää pari yötä valvonutta äitiä, joka vaan itkee?

Vierailija
10/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän se hyvältä tunnu ja jos päihdeongelma on varma, on velvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus.

lh

Vierailija
11/11 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole avuttomia. Ja vaikka on itse neuvonut jonkun asian jo sadalle ihmiselle, pitää muistaa, että tälle äidille/isälle asia on uusi. Ja palaute työstä on hyvä.

lh