Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän kausi mulla on menossa??

Vierailija
25.04.2008 |

aloitin tuossa jo yhden keskustelun että muut lapsiperheet ärsyttää.. mutta nyt kun mietin niin huomaan että kaikki muukin juttu ärsyttää..

Ärsyttää ylenpalttinen sisustusintoilu alan lehdissä, sellainen ihme vimmalla kirjoitetut sisustusnumerot joissa jengi on pistänyt 1000 euroa johonkin lampunvarjostimeen ja se on sitten hitsin hienoa!!

Ärsyttää sellainen urapainotteinen löpölöpö, jossa on niin hienoa kun on koko ajan kiire ja minuuttiaikataululla saa hakea lapset päiväkodista ja sitten maataan raatona kotisohvalla ja katsotaan telkkaa..

Ärsyttää ihme intoilu ilmastonmuutoksen torjumisesta ja kuitenkin suurin osa ei pistä tikkua ristiin asian hyväksi. Kun kysyy joltain omakotitalon omistajalta esim. niin vastaus on että onhan mulla eteisessä se energiansäästölamppu, mutta ajan autolla 80km töihin joka päivä!!!

Äly hoi ihmiset!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sille oikeen mitään voi

mä teen niinkun itsestä tuntuu, jos joku haluaa tehdä eri tavalla niin tehköön

Vierailija
2/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä sulla mättää. Jos muiden tekemiset alkavat ärsyttämään ylenpalttisesti on ehkä jotain korjattavaa omassa elämässä. Jos itse on onnellinen ja tyytyväinen ei muideen tekemiset tai tekemättä jättämiset ärsytä. Ala siis keskittymään omaan elämääsi, positiivisuus auttaa monessa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat sujuu ja saan toteuttaa itseäni ja kun on kevät niin voi alkaa puutarhahommiin jne..

Ei mua niinsanotusti niin paljoa ärsytä että ihan tässä kiehuisin. Sellaista pientä ärsytyksenpoikasta vaan on..

Lähinnä on vaan sellainen fiilis että kaikenlaisia ihmisiä tänne pallolle mahtuu ja että " eihän tuossakin asiassa tarvitsisi tuon ihmisen pingottaa.."

Sellainen " rento meininki" on ajatusjuttuna mulla just nyt.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi