Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vai ei...

Vierailija
04.12.2008 |

Veikkauksia, kiitos!

Pillerit lopetettu muutama kuukausi sitten ja sen jälkeen tullut kolmet kuukautiset säännöllisesti 28 päivän välein. Nyt menkat 8 päivää myöhässä. Tein testin, kun oli 2 pv myöhässä, negaa näytti. Tänään meinaan kyllä testata uudestaan, mutta.... Mulla ei ole niin minkäänlaisia raskausoireita. Edellisen raskauden perusteella (7 v sitten) kuvittelisin, että ainakin WC:ssä saisi jo juosta ja nälkä olisi tiuhempaan, mikäli olisin raskaana. Sitten sellaista normaalin oloista valkovuotoakin on ollut.

Itse veikkaan, että en ole raskaana. Menkat jääneet välistä murehtiessani läheisen ihmisen vakavaa sairastumista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin alkaa aina oireilu viikon päästä yhdynnästä eli kun hedelmöitys on tapahtunut ja raskaushormonia alkaa erittymään. olisi jo aika pitkällä raskaana joten luulis jotain oireilua jo olevan, maha sekaisin tms. ainakin. mulla oli tuossa vaiheessa jo tosi huono olo.

Vierailija
2/2 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärvistelen täällä saman tuskan kanssa, rinnat on ihan mielettömän arat (hätinä pystyin eilen olemaan suihkussa) ja maha turvoksissa sekä iho selvästi paremmassa kunnossa kuin yleensä menkkoja edeltävästi, mutta raskaustesti näytti aamulla negaa. Kp:t 33/30-35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän