Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen ilmapiiri teillä on töissänne?onko hyvä yhteishenki, vai onko valittajia paljon?

Vierailija
18.04.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama hyvä tyyppi, pari jokaisesta asiasta valittajaa, liikaa lusmuja, yks super marttyyri ja kaupan päälle yks ihan hullu

ja opetusalalla ollaan

Vierailija
2/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällisin puolin hyvä, mutta jonkin verran selan takana kyräilyä ja juoruamista. joakienn hoitaa oman työsarkansa, ehkä vähän liiankin kanssa, yhteistyötä voisi olla enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis siinä mielessä, että kaikki ihan yhtä paljon haluaa löytää uuden työpaikan.

Toisaalta on ihan hyvä ilmapiiri töissä. Välillä vaan itseä alkaa ottamaan päähän aina ne samat henkilöt, jotka kehittelevät omassa päässään juttuja tulevista yt-neuvotteluista tai kuiskuttelevat, että " näinköhän tätä firmaa on enää ensi syksynä" . Siis tällä firmalla menee hyvin, mutta vuodesta toiseen muutama tyyppi supisee näitä juttuja, ainoa mikä muuttuu on se ajankohta jolloin VARMASTI firma menee konkkaan.

Jotenkin tosi negatiivista.. Miksi ihmeessä vaivata päätään tuollaisella ja mitä tuosta itse saa? Jos nyt niin kävisi, että firma menee konkkaan niin sitten se menee, eipä sille mitään voi.

Vierailija
4/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tunnollinen, 1 lusmuilija, 1 välttelijä, 1 kokemusta omaava ja samalla vähän välttelijä, 1 väsynyt, 1 äkkipikainen, 1 " vain minä osaan tehdä oikein" tyyppi, 1 eläkettä odottava, 1 puurtaja, 1 hauskuuttaja,

ei tarvinnut kauan miettiä, niin kaikille löytyi oma kuvaus, sekalaista seurakuntaa ollaan mutta pääsääntöisesti hyvä henki.

Vierailija
5/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yllättävän hyvä opehuoneen ilmapiiriks. Ja mä tiedän, kuka vihaa ketäkin, kun opettajat puhuvat mulle paskaa toisistaan.

Vierailija
6/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme opettajaa samassa opehuoneessa ja hyvin tullaan toimeen keskenään. Viihdytään kaikki työssämme oikein hienosti.

Vierailija
7/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi, joka haluaa pomon silmissä loistaa ja haalii itselleen kaikki mahdolliset työt. Ei sitten kuitenkaan osaa tehdä niitä tai ehdi ja sitten muut saa paikkailla. Lisäksi tää tyyppi mokailee paljon, muttei koskaan voi myöntää olevansa väärässä. Into pinkona on jakamassa neuvoja toisille ja pitää töissä hienot lavasteet kotioloistaan. Todellisuus kotioloistaan on sitten ihan muuta. (Kaverimme asuvat samassa talossa kuin työkaveri ja tätä kautta olen kuullut kaikenlaista.)

Yhdellä on tosi pahoja psyykkisiä ongelmia ja hänen kanssaan on yhtä vuoristorataa. Tämä henkilö ei myöskään selviä töistään ja niin ikään syyttää asiasta toisia. Silloin kun ilmeisesti ei lääkitys ole kohdillaan hihhuloi ympäriinsä haastamassa riitaa.

Vierailija
8/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä saa ihmiset olla sellaisia kuin ovat, kunhan hoitavat hommansa.

Vierailija
9/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oikeasti olen yksikseni töissä omassa firmassani) ;)

Vierailija
10/10 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä mielessä, että kaikki ihan yhtä paljon haluaa löytää uuden työpaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi