en ala. olen kolunut kaikki kaupat läpi ja mistään ei löydy elintarvikeväriä
Kommentit (13)
kiitos vinkistä ja oliko tuo apteekki tsoukki?
AP:lle, meidän maalaiskunnassa kyllä ihan joka kaupassa niitä on, ne ovat kuitenkin aika yleisiä juttuja siellä maustehyllyn luona.
Nimenomaan sitä sinistä, siitä tuli hieno autokakku. Se on sellaisessa ihan pienessä pullossa. Ja sitä joutuu sit laittamaan yllättävän paljon, että saa vahvan värin... ei maailman terveellisintä varmaan, mut kerrankos sitä synttärikakkua syödään.
Joo,saa apteekista ja kaupoista. Juuri siellä mausteiden luona.
Kyllä täytyy tosi pieni kauppa olla, jos ei löydy..
Asia kerrotaan ikään kuin faktana, vaikka on ihan puppua. Ja joku uskoo vielä.
esim. yhteen aikaan Suomen suurimmassa Prismassa ei ollut elintarvikevärejä, etsin itse ja lopulta kysyin henkilökunnalta (siltä, jonka kontolla se oli) eikä ollut. Kuulemma niin vähän menekkiä, ettei kannattanut tilata.
austehyllyn luota. askarteluosastoltako etsit? oisit suoraan kysyny mistä sen kaupasta löytää etkä valehdellu että kolunnut kaikki kaupat
ei vaan tullut mausteet mileen. Siellä missä on ollut kakunkoristeet ja kakkupohjat olen etsinyt. Luulin, että olisi siellä. Mausteet toisella puolella kauppaa -ap-
kiitos vastauksista. Pitää koluta seuraavalla kerralla maustehylly ja sit kokeilla sitä aptuukkia ;)
Meillä on ainakin pienimmässäkin lähikaupassa useita värejä, siellä maustehyllyn tietämillä.