Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINÄ JOKA OLET KOKENUT AVIOERON!

Vierailija
15.04.2008 |

..Ja aloittanut pian uuden suhteen eron jälkeen tai jopa uusi kumppani on ollut katsottuna valmiiksi ennen lopullista eroa...

onko tämä uusi kestänyt ja minkälainen suhde on ollut???pelkkä seksisuhde vai oikeasti tunnetta mukana???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen, kun erosta oli kulunut pari vuotta aloin seurustella niinsanotusti, vakavasti. Ja yhdessä olemme edelleen ja erittäin

onnellisina !

Vierailija
2/3 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hänen kanssaan 3 vuotta. Aavistelin kyllä jo seurusteluaikana, ettei suhde tule kestämään.. Me oltiin kuitenkin niin erilaisia. Suhde alkoi seksisuhteena. Vastakohdat ehkä vetivät toisiaan puoleensa. Oli meillä hyvätkin hetkemme ja hauskaa yhdessä. Perusasioissa vaan klikkasi ja lopulta erottiin.

Nykyinen suhde on kestänyt kohta vuoden. Mies erosi pitkäaikaisesta suhteestaan minun takiani, joten mä olin miehelle se uus, joka oli " katsottuna valmiiksi" ennenkuin sanoi entiselleen asian ääneen. Pelkään, että jonain päivänä mies lähtee, mutta kyllä mä sen silti hänestä näen, että hän on todella rakastunut minuun, niinkuin minäkin häneen. Ensimmäistä kertaa mulla on elämässäni oikeasti sellainen tunne, että tää on se oikea mies. Se mies, jonka kanssa haluan lapsia ja jonka kanssa haluan naimisiin. Mies sanoo minulle samaa. Toivon, että kestää!!

Lykkyä sulle ap. Älä roiku suhteessa jos mitään ei ole enää tehtävissä. Elämä on lyhyt. Älä tuhlaa sitä. Mistään ei voi koskaan tietää, mutta jossei ota riskiä, ei mitään koskaan myöskään saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kesti 15 vuotta. Nyt uusi ero ja olen kolmatta vuotta yksin ei ole kiirettä ollut vakavaan suhteeseen