Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti on valmis maksamaan seksistä?

Vierailija
14.04.2008 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton on ajattelukyky jos tämmöistä pitää kysellä. Viitataanko tällä nyt sitten suoraan käteisellä tai muulla mutkattomalla tavalla maksamiseen vai epäsuoralla kustannusten kattamisella, ylimääräisellä passaamisella ym maksamiseen?

Vierailija
2/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaminen sinänsä ei itselleni ole se kynnys siinä, kaikesta hyvästä kun on tottunut elämässä maksamaan, se voisi jopa olla kiihottavaa, nautin muutenkin usein nautintojen hankkimisesta rahalla miettimättä sen tarkemmin hintaa. Enemmän kynnys olisi se että maksullisten naisten taudit pelottaa ja se että ne eivät useimmiten ole maksamisen arvoisia olemukseltaan ja ulkonäöltään mitä olen niitä nähnyt tai sitten en vaan ole koskaan ollut riittävän puutteessa.

Mutta usein on mielessä että voisin maksaa naiselle mielelläni seksistä jos se nainen olisi sellainen mistä olen aina unelmoinut JA josta tietäisin että todennäköisesti että sellaista en ikinä voisi muuten saada.

Mutta tuhansia euroja en jostain luksushuorasta maksaisi minäkään. Pari kolme satkua voisin heittää mutta tason pitäisi tosiaan olla aikamoinen :)

M40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaita miehiä ja menestyneillä miehillä on itseään nuoremmat hemaisevat typyt vaimoina. Maksettu seksi on kuulkaan yleisempää kuin avoin prostituutio. Avatkaa silmänne. Milloin olette nähneet nuoren naisen köyhän vanhan miehen kumppanina?

Vierailija
4/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee vastaan 20v kaunotarta rähjäisen ja nimenomaan KÖYHÄN vanhan ukon vaimona.

Seksuaalisuus ei ole tasa-arvoista. Eikä sellaiseksi tule.

Vierailija
5/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin valmis antamaan seksiä rahasta..tai siis tykkään niin paljon seksistä ja rahan ahneena olisi aivan mahtavaa ansaitakin sillä. en tietenkään olisi valmis huoraamaan ihan kenen kanssa tahansa. mutta asiallinen ja hyvin käyttäytyvä mies kyllä kelpaisi..

siis sellainen salainen seksisuhde..

Vierailija
6/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyis pokkana vaimolta saanko 50 ¿:lla 30 min. aktin jossa hän olisi palveluja tarjoava huora ja itse voisi teettää ihan mitä mieleen tulee ;)

Vierailija
7/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvallapa menee vaimokulta. ei ammattilainenkaan tuohon hintaan anna ainakaan " mitä vaan" ;)

Vierailija
8/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se raha ei tossa leikissä ole se pääasia et paljon se maksaa, vaan nimenomaan se fiilis...

Vierailija
9/20 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut seksiseuralainen jo kaksi vuotta. tapailemme salaa hotelleissa tai hänen luonaan. maksan hotellin ja hänen luo mennessä vien yleensä lahjoja. Ei me mitään maksua olla sovittu, mutta monesti jätän hänelle 100-200¿ rahaa shoppailuun.

En varsinaisesti maksa hänelle juuri seksistä, mutta tykkään hänestä ja haluan että hän pääsee ostelemaan itselleen kaikkea kivaa.

Vierailija
10/20 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rakkaita miehiä ja menestyneillä miehillä on itseään nuoremmat hemaisevat typyt vaimoina. Maksettu seksi on kuulkaan yleisempää kuin avoin prostituutio. Avatkaa silmänne. Milloin olette nähneet nuoren naisen köyhän vanhan miehen kumppanina?

kun ilmeisesti itse kuitenkin tekisitte saman, jos rahkeita siihen pätäkän hommaamiseen vaan olisi? Jännää, toisaalta halveksutte näitä huoravaimoja, toisaalta kiimatippa kihoaa kyrvän päähän kun kuvittelette itsenne Putiniksi putinin paikalle.

Vierailija
11/20 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhtyisin milloin vaan " maksulliseks naiseks" jollekin rikkaalle miehelle. sais seksii ja rahaa..ois iloista elellä sinkkuna.

Vierailija
12/20 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) saisi tuotettua mulle yhdynnässä orgasmin

b) heittäytyisi kanssani villinriettaaseen sm-sessioon dominoivana osapuolena, kuitenkin niin, että minä itse selvitän aluksi, millaista alistusta haluan :)

Mutta vain siinä tapauksessa, että olisin sinkku.

Vierailija
13/20 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sun ihana seksiseuralainen lopettais sun kanssa panot, jos unohtaisit jättää sitä " shoppailurahaa" .....

Vierailija:

minulla on ollut seksiseuralainen jo kaksi vuotta. tapailemme salaa hotelleissa tai hänen luonaan. maksan hotellin ja hänen luo mennessä vien yleensä lahjoja. Ei me mitään maksua olla sovittu, mutta monesti jätän hänelle 100-200¿ rahaa shoppailuun.

En varsinaisesti maksa hänelle juuri seksistä, mutta tykkään hänestä ja haluan että hän pääsee ostelemaan itselleen kaikkea kivaa.

Vierailija
14/20 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etsis itselleen uuden.. Mutta enpä voi valittaa mitä tällä hetkellä häneltä saan ja toivottavasti hänkin myös minulta muutakin kuin taloudellista hyötyä.

Vierailija
15/20 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuollaisen rakastajan, joka maksaisi hotellin, toisi lahjoja ja vieläpä antaisi vähän shoppailurahaa.... ja sitten saisi vielä seksiäkin. Ja kaiken päälle vielä 100 % luottamus, eli ei pelkoa että jäisi kiinni, kun kyse ei olisi mistään rakkaussuhteesta (olen siis varattu..)

Mistä mulle tuollainen rakastaja? Iiihh...

Vierailija
16/20 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais mullekin :)

Olen siis sinkku nainen

Vierailija
17/20 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen naimisissa ja mulla on seksi puute olen 28 v tumma näte

haluan sala seksi suhde

Vierailija
18/20 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen naimisissa ja mulla on seksi puute olen 28 v tumma näte

haluan sala seksi suhde just sinä olet sopiva hiiiiiiiiiiiiiii

Vierailija
19/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä sitte etsi rikas soomi mies. se nussi ja maksa raha, kaikki onnelline.

Vierailija
20/20 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerjätä vaimolta jotein sellaista jota se ei suostu kokeilemaan?

Jos voin ostaa anaaliseksiä, niin eikö se olisi kummankin etu???

Mitä sitten jos siitä maksaa ja sehän on vaan SEKSIÄ.

M42