Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tänään plussanneita tai viimepäivinä? Elämä on yllätyksiä täynnä :D

14.04.2008 |

Meille tulee jouluvauva!!! Plussa oli täysi yllätys kovasta yrityksestä huolimatta, meille vauvat ovat tulleet aina pitkän yrityksen päätteeksi. Tämä oli yk 6 ja en ovuloinut mielestäni ollenkaan, vaikka muulloin ovis on löytynyt helposti tikuilla.

Töihin olin menossa kesän päätteeksi ja kerkesin jo ilmoittaakin siitä työnantajalle ;) Mutta se olikin suunnitelma B ja vauva A, en vain uskonut sen tapahtuvan näin pian!

Oireena on ollut hillitön palelu, en osannut liittää raskautumiseen, ja aivan aavistuksen hennot menkkamaiset jomottelut. Huh huh, ihmeellistä on elämä!

Olisi kiva kuulla muitten juuri plussanneiden tuntemuksia :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään plussasin :) Upea tunne.

Oireina on ollut kaksi viikkoa kestäneet, ajoittain melko voimakkaatkin " menkkakivut" . Toivottavasti vähenevät, ettei tarvitse huolestua. Olen ollut melko väsynyt ja kaupassa esim. kalan haju kuvottaa todella paljon. En olisi varmasti huomannut muita oireita mahakivun lisäksi, ellen olisi niin tarkasti itseäni kuunnellut.

Olen hyvin hoikka ja nyt pyykkilautavatsalleni on ilmestynyt pienenpieni makkara, varmasti näkyy aika pian jo kumpu. Saas nähdä miten ihmiset reagoivat, olen vasta 22 v. :)

Mutta onnellinen sellainen!

Vierailija
2/3 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kk ollaan yritetty ja ajattelin jo antaa " asian" olla.. Mutta sitten vaan tuli mieleen, että empäs ole hetkeen tehnyt testiä ja tein sen.

Mä olen kanssa palellut kovasti ja viime viikolla olin töistä pois, kun oli lämpöä (ilmeisesti raskauden takia lämpö nousi..?) Muuten en ole huomannut/tajunnut mitään.

En kyllä usko tätä vielä todeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea molemmille. TÄssä sitä sitten totutellaan uuteen elämäntilanteeseen ja siihen, että se pikkuinen on nyt oikeasti sieltä tulossa.