Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kipeä. Voiko sairasloman jakaa?

Vierailija
02.12.2008 |

Jompi kumpi ne 3päivää ja jos tarvetta olla kauemmin niin toisen vuoro.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti 3 päivää sairaslomaa. Kysyin lääkäriltä, että voisiko loman jakaa, eli minä olisin yhden päivän ja mies kaksi. Niinpä lääkäri kirjoitti kaksi sairaslomalappua, jossa samat päivämäärät.

Voinko nyt siis minä olla vain yhden päivän ja mies kaksi, kun kummassakin todistuksessa on sairaslomaa kolmelle päivälle?

Vierailija
2/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkisestikin kivempaa, että toinenkin on kotona jos vähänkin arveluttaa lapsen vointi. Mikäli lapsella on vain pieni flunssa tai kuumetta niin silloin vain toinen pois töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kolmonen sinun työnantajasi.. Niin kyllähän isän pitää jäädä saikulle äitiä kädestä kiinni pitämään..

Vierailija
4/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy, voiko hän olla YHDEN päivän kotona ja mies KAKSI eli yhteensä KOLME päivää!

Ja vastaus on, kyllä voi. Juuri noin voi tehdä.

Vierailija
5/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärihän ei anna oikeutta sairaslomaan vaan kirjoittaa todistuksen näkemästään. työntekijä hoitaa asian työnantajan kanssa, niin kuin sovitaan. vanhemmathan eivät voi olla yhtäaikaa poissa työstä, muta meillä on järjestynyt tuollainen peräkkäinen poissa olo. puhu asiasta esimiehesi kanssa.

Vierailija
6/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullu että se on todistus työnantajalle, siitä että lapsi on oikeesti kipeä. Ja ne kolme päivää on aikaa järjestää sairaan lapsen hoito, eli heti kun se on järjestetty takas töihin. Jos asian saa järjestymään päivässä niin töihin vaan, jos menee kolme päivää niin sitten menee. Sen saa itse päättää miten taas puolisonsa kanssa tuon kolme päivää sumplii. Meillä ollaan usein niin että mies on aamupäivän kotona, minä iltapäivän, sopii parhaiten meille näin, kun on lyhyet työmatkatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan